سایت تیراندازی شرق استان در پردیس احداث می‌شود
سایت تیراندازی شرق استان در پردیس احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از احداث سایت تیراندازی شرق استان در پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شب گذشته در نشست صمیمی که با حضور مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، فرماندار، روسای هیات ورزشی، ورزشکاران شهرستان پردیس در سالن اجتماعات فرمانداری پردیس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام صفر و شب شهادت حضرت رقیه(س) با اشاره به سخنان روسای هیات ورزشی و ورزشکاران، اظهار کرد: برخی روسای هیات عمر خود را برای خدمت به خلق و با محوریت ورزش سرمایه گذاری کردند و شاگردان بسیاری از بستر عشق به ورزش به کشور معرفی شدند.

وی گفت: حضور شما ورزشکاران و روسای هیات ها که دغدغه حوزه ورزش را دارید برای ورزش ارزشمند است و امشب چکیده ورزش شهرستان پردیس در این سالن جمع شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: هیات ورزشی ۱۵ هزار نفر را سازماندهی کرده و بیمه ورزشی برایشان صادر شده و حدود ۱۲ هزار نفر نیز بیمه ندارند.

شهرداری‌ها برای حمایت از ورزش منت بر مردم نگذارند

جوادی با اشاره به حمایت‌های شهرداری‌ها از ورزش، دامه داد: شهرداری از منابع خود حمایت‌هایی در ورزش انجام می‌دهد و تحلیل اولیه این است که آیا شهرداری وظیفه ذاتی در این حوزه دارد یا خیر و اگر دارد براساس چه منابع و ماموریت‌هایی این حمایت‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه و نگاه جامعه در قبال این مسوولیت و انجام تکالیف چیست، ابراز کرد: وظیفه شهرداری حمایت از ورزش شهرها است و این حمایت در غالب ماموریت‌های مختلف از طریق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی آنها صورت می‌گیرد و این تکلیف را قانون به آنها داده است و باید حمایت‌هایی را از ورزش داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: چندین ورزشکار نیز از محل مسوولیت اجتماعی و دریافت عوارض توسط شهرداری حمایت شدند و نباید منتی بر سر مردم بگذارد زیرا خود بنده و شما این هزینه‌ها را پرداخت کرده‌ایم.

دست ادارات ورزش از اعتبارات خالی است

جوادی با اشاره به توزیع ناعادلانه اعتبارات در سازمان‌ها، اذعان کرد: در این حوزه کفه ترازو سبک و سنگین است چراکه اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس که باید مسوولیت اصلی راهبری ورزش را داشته باشد، دستش از منابع مالی خالی است.

وی تصریح کرد: با این پولی که شهرداری دارد باید از ورزشکاران حمایت کند اما این راه باید توسط اداره ورزش انجام شود، اما ساختارها به گونه‌ای است که نمی‌توان اینگونه عمل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اقتدارگری بانک داری در کشور، عنوان کرد: در حوزه وام ازدواج بانک‌ها باید تسهیلات در اختیار جوانانی که در آستانه ازدواج قرار دارند پرداخت کند اما اقدامی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: زمانیکه به بانک نامه میزنیم تا وام ازدواج برای ۲۴۰ هزار زوج را پرداخت کنند اقدامی صورت نمی‌گیرد و یا با مصوبه‌ای مقرر می‌شود ۱۵۰ میلیارد تومان در اختیار باشگاه داران خصوصی قرار بدهند و پس از دریافت اسناد و مدارک اقدامی در راستای وظیفه خود انجام نمی‌دهند.

ساخت سایت تیراندازی شرق استان در پردیس

جوادی مطرح کرد: خبر خوب در پردیس این است که محل آموزش تیراندازی شرق استان در پردیس و طی دو ماه احداث خواهد شد زیرا در غرب تهران احداث و مرکز شرق را در پردیس پایه‌گذاری خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه مقرر شده اداره ورزش و جوانان پردیس محل سایت تیراندازی با تفنگ شرق استان را معرفی کنند، ابراز کرد: طی دو ماه این محل آماده و تجهیزات آن که هزینه بالایی نیز دارد طی پنج ماه آینده با تامین اعتبار، واگذار خواهد شد.

جوادی اضافه کرد: تامین اعتباری نیز به اداره ورزش داده می‌شود تا با نظارت فرمانداری به هیات‌های فعال کمک مالی شود تا با این حمایت شاهد توسعه ورزش در این منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: مشکلات مطرح شده را در اولیت رفع و در مسیر پیگیری قرار خواهیم داد اما باید اخلاق در ورزش احیا کنیم، زیرا به این حوزه کم توجهی شده است.

 

 

۱۵۹ پروژه افتتاح شده ناقص در استان تهران

جوادی با بیان اینکه از گذشته ۱۵۹ پروژه در استان تهران کلنگزنی و افتتاح شده اما نیمه کاره باقی مانده که باید آنها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم، گفت: حدود ۴ هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌های تعریف شده‌ای که افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده در استان تهران نیاز است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: امسال ۱۴ پروژه در دست بهره برداری داریم و ۱۲ پروژه دیگر نیز به مراحل پایانی نزدیک میشود و خوشبختانه با اقدامی جهادی در طی دوسال بیش از ۴۰ پروژه از ۱۵۹ طرح نیمه تمام را افتتاح کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سعیدآباد جاجرود تعویض کفپوش و در شمالشرق تهران چندین پروژه در دست افتتاح داریم اما پروژه جدید را برای بدقول نشدن آغاز نخواهیم کرد اما از حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی استقبال و حمایت خواهیم کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]