سفر بیش از ۱۳۰۰ زائر اربعین در روز گذشته از تهران به مرزها
سفر بیش از ۱۳۰۰ زائر اربعین در روز گذشته از تهران به مرزها

دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورخ سوم شهریورماه ۱۴۰۲ جمعاً ۴۳۶ سرویس از مبدا تهران راهی مرزها شدند و در این راستا ۱۳۱۶۱ زائر سفر اربعین خود را آغاز کردند.

مهدی قلی‌زاده، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دبیر ستاد اربعین استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در تشریح آمار سفر زائرین اربعین ۱۴۰۲ از مقصد تهران به مرزها اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورخ سوم شهریورماه ۱۴۰۲ جمعاً ۴۳۶ سرویس از مبدا تهران راهی مرزها شدند و در این راستا ۱۳۱۶۱ زائر سفر اربعین خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه از مبدا تهران ۳۶۳ سرویس تعداد ۱۱۲۶۲ زائر را به مرز مهران، ۲۱ سرویس تعداد ۴۹۹ زائر را به مرز شلمچه، ۴ سرویس تعداد ۷۹ زائر را به مرز چذابه، ۴۱ سرویس تعداد ۱۱۵۶ زائر را به مرز خسروی، ۴ سرویس تعداد ۹۸ زائر را به مرز باشماق و ۳ سرویس تعداد ۶۷ زائر را به مرز تمرچین منتقل کردند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران در پایان گفت: همچنین از آغازین روز جابجایی زوار اربعین امسال به مرزهای کشور تابه‌حال، ۱۵۳۴ سرویس تعداد ۴۰۵۱۴ زائر حسینی را از مبدا تهران به مرزهای کشور منتقل کرده‌اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]