رقابت بیت‌کوین و اتریوم در افزایش قیمت/ قیمت‌ها تا کجا بالا می‌رود؟
رقابت بیت‌کوین و اتریوم در افزایش قیمت/ قیمت‌ها تا کجا بالا می‌رود؟

اکوایران: با ادامه روند صعودی بازار کریپتو، بیت‌کوین و اتریوم به بالاترین سطوح قیمتی خود در حدود دو سال گذشته دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش اکوایران، بیت‌کوین طی روز دوشنبه (۷ اسفند) همزمان با ادامه روند صعودی در بازار کریپتو به بالاترین سطح قیمتی خود از نوامبر ۲۰۲۱ دست پیدا کرد.

به نوشته کوین دِسک، بیت‌کوین در این روز از مرز ۵۴ هزار دلار عبور کرد و با این روند، تمام کاهش‌های اخیر قیمت خود را پشت سر گذاشت. کارشناسان معتقدند هدف قیمتی بعدی بیت‌کوین در محدوده ۵۷ هزار تا ۵۸ هزار دلار خواهد بود و پس از آن این ارز دیجیتال محبوب می‌تواند به دنبال شکستن بالاترین رکورد قیمتی خود برود.

بزرگ‌ترین ارز دییجتال از نظر ارزش بازار در روند افزایش قیمت تنها نبود و اتریوم نیز با رشد قیمت قابل توجهی همراه شد. دومین رمزارز بزرگ بازار کریپتو در روز دوشنبه حدود ۴ درصد رشد قیمت داشت و با عبور از مرز ۳ هزار و ۱۵۰ دلار به بالاترین سطح قیمتی ۲۲ ماه اخیر خود دست یافت. یکی از عوامل افزایش اخیر قیمت اتریوم به تأیید احتمالی مجوز صندوق‌های قابل معامله این ارز دیجیتال مربوط می‌شود.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۷ اسفند) از ۵۰ هزار و ۹۲۵ دلار تا ۵۴ هزار و ۴۲۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۵۴ هزار و ۴۲۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳ هزار دلار بیشتر شده است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰/۰۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۵ درصد بیشتر شده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۳۸ دلار تا ۳ هزار و ۱۶۵ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۳ هزار و ۱۵۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۰۰ دلار بیشتر شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶/۴۴ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به یک هفته گذشته حدود ۸ درصد افزایش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]