تالار بزرگ پردیس افتتاح شد
تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

تالار بزرگ شهر پردیس امروز طی مراسم افتتاح و کلنگرنی پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح و کلنگرنی پروژه‌های شهرستان پردیس به‌مناسبت هفته دولت پیش‌ازظهر امروز با حضور استاندار تهران، امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و شهردار پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس: تالار بزرگ شهر پس از ۱۳ سال افتتاح شد

رضا کارخانه، شهردار پردیس طی این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: در ابتدای حضور در پردیس اتمام تمامی پروژه‌های نیمه کاره را در اولویت کاری خود قرار داده و تالار بزرگ شهر که ساخت آن ۱۳ سال به طول کشیده بود، آغاز شد‌.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

وی گفت: پروژه تالار شهر سال ۹۲ آغاز و طی ۲ سال فعالیت با درصد پیشرفت مناسب به مدت ۶ سال تعطیل شد و ما با توجه به اینکه ساخت این پروژه فکری خوب و جزء پروژه‌های مورد نیاز این شهر بود، عملیات آن را از سر گرفتیم.

شهردار پردیس افزود: برای برگزاری تمام برنامه‌های شهرستان با مشکل نبود فضای مناسب روبرو بودیم و از ابتدای سال ۱۴۰۱ بنا را بر اتمام این پروژه گذاشته و با تلاش چندین پیمانکار تالار بزرگ شهر پردیس که تا به امروز کمتر از ۱۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده افتتاح شد.

کارخانه با بیان اینکه اگر این پروژه امروز اجرا می‌شد ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داشت، ابراز کرد: از تمامی شهرداران و اعضای شوراهای شهر قبل که برای شروع این پروژه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این تالار در ۵ طبقه ساخته شده که در طبقه منفی یک پارکینگی با ظرفیت ۵۰ دستگاه و اطراف پروژه نیز گنجایش استقرار ۲۰۰ دستگاه را دارد.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

شهردار پردیس اضافه کرد: طبقه منفی ۲ این تالار به عنوان هایپر به بخش خصوصی اختصاص یافته و طبقه همکف دارای سالن آمفی تاتری با ظرفیت ۷۰۰ نفر، رستوران، چای‌خانه و غیره است.

کارخانه اضافه کرد: طبقات اول به کاربری اداری و فرهنگی و برای طبقات بالاتر نیز فعالیت‌های مرتبط به فرهنگسرا، کتابخانه و غیره در نظر گرفته خواهد شد تا شهروندان از خدمات آن بهره‌مند شوند.

امام جمعه پردیس: وحدت و همکاری بین مسؤولان پردیس قابل تقدیر است

سپس حجت الاسلام سیدحسین حسینی، امام جمعه پردیس اظهار کرد: صمیمیت، وحدت و همکاری بین مسؤولان شهرستان پردیس قابل تقدیر است زیرا تلاش می‌کنند تا خدمات دولت انقلابی و مردمی را علیرغم کارشکنی دشمنان روشنگری کنند.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شهردار پردیس حال مردم را خوب می‌کند، گفت: حضور شهردار پردیس در جلسات متعدد و قرارهای خدمت برای مردم دلگرم کننده است و تلاش‌ها و خوش‌ قول بودن وی باعث افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

امام جمعه پردیس افزود: با احداث تالار شهر تا حدودی کمبود این نوع مراکز فرهنگی در شهر کم شده است.

استاندار تهران: ایجاد سرانه‌های فرهنگی موجب ایجاد اشتیاق در زندگی مردم می‌شود

در ادامه علیرضا فخاری استاندار تهران ضمن تقدیر از زحمات شهرداری پردیس که تابلوی تمام نمای خدمت به مردم است، اظهار کرد: شهرداری پردیس نقطه اتکای مردم برای رجوع و رفع مشکلات، شده است که این مایه مباهات استان است.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

وی گفت: در این شهر وحدت، انسجام، همفکری، هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مسؤولان برای رفع نیازمندی‌های مردم وجود دارد.

استاندار تهران افزود: حضور مسؤولان دلسوز در کنار هم نقطه عطفی است تا یک الگوی منظم شکل بگیرد و به صورت موثر و تمام معنا خدمات به مردم ارائه شود.

فخاری ادامه داد: در سفر قبلی به پردیس امیدی برای بهره‌برداری از تالار بزرگ شهر نداشتیم، اما با قول شهردار و عمل به وعده این پروژه عظیم افتتاح شد.

وی ادامه داد: این محل‌ها برای حضور مردم موثر است و از کسانی که از روز اول برای احداث این تالار تلاش کردند تشکر می‌کنیم زیرا این کار ماندگار است و محیطی که عدم وجود آن سال‌ها تجمعات عمومی را با مشکل روبرو کرد، ساخته شده است.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

استاندار تهران با بیان اینکه فضای فرهنگی و خدماتی باعث توسعه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی خواهد شد، افزود: باید به محتوا توجه کرد، زیرا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، جامعه به پادزهری در برابر ناملایمت‌های روحی و فرهنگی تبدیل می‌شود.

فخاری تصریح کرد: با این فضاها می‌توانیم کارکردهای مثبتی برای ایجاد شوق، اشتیاق و تنوع در زندگی مردم ایجاد و اوقات فراغت آن‌ها را تامین کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه اجتماعات مختلفی می‌تواند در این مراکز شکل بگیرد، تاکید کرد: افتتاح این پروژه عملی خیر و ذخیره آخرت مسؤولان است.

فرماندار پردیس: امروز ۶۸ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

در پایان محسن قضاتلو فرماندار پردیس اظهار کرد: امروز در هفته دولت ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگزنی خواهد شد که ۹ هزار میلیارد تومان آن به افتتاح ۱۰ هزار و ۸۹۱ واحد مسکن مهر اختصاص دارد.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

وی گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه شهری و روستایی نیز در شهرستان پردیس در دستور کار است که یکی از این پروژه‌ها تصفیه خانه اضطراری خواهد بود که با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران طی هفته‌های آتی انجام خواهد شد‌.

فرماندار پردیس با بیان اینکه امروز ۶ پروژه مهم را افتتاح خواهیم کرد، عنوان کرد: آغاز به کار اولین درمانگاه مجهز در فاز ۱۱ و افتتاح اولین زمین فوتبال چمن مصنوعی در فاز ۹ دو مورد از این پروژه‌ها خواهد بود.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

قضاتلو تاکید کرد: همچنین افتتاح یک ایستگاه آتش‌نشانی مجهز در فاز ۹ جنوبی، خانه بهداشت در روستای گلخندان، مدرسه شهید تهرانی مقدم و کلنگزنی مرکز محله در فاز ۹شمالی مسکن مهر پردیس و ساخت مسجد، مجتمع تجاری و فضای سبز از دیگر اقدامات ما خواهد بود.

وی در با اشاره به اینکه مهمترین مشکل در شهرستان پردیس کمبود سرانه‌های روبنایی است، گفت: عدم توجه به فضای ورزشی، فرهنگی و مذهبی می‌تواند در آینده‌ای نزدیک باعث ظهور مشکلات عدیده‌ای شود.
 

تالار بزرگ پردیس افتتاح شد

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]