تامین تولید احتیاجات تولیدکنندگان داخلی و ذخایر راهبردی
تامین تولید احتیاجات تولیدکنندگان داخلی و ذخایر راهبردی

با اتخاذ تصمیمات راهبردی و تلاش های مضاعف در شرکت پشتیبانی امور دام کشوربا توجه به موجودی فعلی و خریدهای صورت گرفته طی دو ماه آینده کمبودی در زمینه تامین نهاده احتیاجات تولید کنندگان داخلی و نیز تامین ذخائر راهبردی موجود نخواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر حسین شیرزاد مدیر عامل شرکت پشتیبانی دام کشور گفت: در سه ماه گذشته بیش از ۹فروند کشتی حامل محمولات وارداتی شرکت به وزن تقریبی ۵۰۰هزار تن در بندر امام خمینی (ره)تخلیه شده است. چنانکه۳۴۰هزار تن از محمولات فوق پس از ترخیص، عملیات حمل آنها به نمایندگی های استانی شرکت صورت گرفته و ۱۶۰هزار تن نهاده باقیمانده از محمولات تخلیه شده و موجود در بندر ، مراحل ترخیص ،انتقال و حمل آنها به مراکز پیش بینی شده در حال اجرا ء است.
در حال حاضر بیش از ۴ فروند کشتی حامل نهاده کنجاله  سویا به وزن تقریبی ۲۶۰هزار تن در لنگرگاه  بندر امام خمینی (ره) قرار دارد که به محض تامین شدن ارز مورد نیاز مراحل ترخیص، پهلودهی و حمل آنها عملیاتی خواهد شد  و خریدهای نهاده های این شرکت بطور مستمر همچنان ادامه دارد.
در ادامه خریدهای گسترده شرکت پشتیبانی امور دام کشور؛ این شرکت نسبت به خرید کنجاله سویا به میزان ۴ فروند کشتی اقدام و ۲ فروند از این کشتی ها در مرحله بارگیری در بندر مبداء را به اتمام رسانده و در مسیر بنادر محل تخلیه  در کشور هستند و ۲فروند دیگر نیز در حال طی نمودن مراحل  بارگیری می باشند، خوشبختانه با توجه به حمایتهای مقام عالی وزارت و اتخاذ تصمیمات راهبردی و تلاش های مضاعف شرکت، موجودی فعلی و خریدهای صورت گرفته طی دو ماه آینده کمبودی  در زمینه تامین احتیاجات تولید کنندگان داخلی و نیز تامین ذخائر راهبردی نخواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]