افتخارآفرینی شرکت بتیس در مراسم جایزه بزرگ ساخت مان
افتخارآفرینی شرکت بتیس در مراسم جایزه بزرگ ساخت مان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که هر کسی در زمان خرید یک ساختمان لوکس آن را تجربه می‌کند، داشتن امکانات رفاهی متنوع با بیشترین کیفیت است. طی سال‌های گذشته و با توجه به تحریم‌های اعمال شده در ایران، فراهم کردن محصولات با بیشترین کیفیت کاری سخت، زمان‌بر و پرهزینه بوده است. در این مسیر خریداران ساختمان‌های لوکس باید به‌دنبال شرکت‌های ساختمانی با بیشترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین، خبر خوب برای شما این است که شرکت بتیس، اینجاست تا این دغدغه را برطرف کند. شرکت بتیس با سابقه درخشان در ساخت ساختمان‌های لوکس در بهترین مناطق شهری به‌تازگی موفق به دریافت جایزه «کیفیت اجراء و استفاده مناسب از مصالح» در مراسم جایزه بزرگ ساخت مان برای پروژه «یارمحمدی» شده است. در ادامه بیشتر درباره این پروژه و برندهای استفاده شده در آن صحبت می‌کنیم.
تاریخچه شرکت بتیس
شرکت بتیس با بیش از ۲۰ سال سابقه  فعالیت در زمینه ساختمان‌سازی، یکی از معتبرترین شرکت‌های ساخت‌وساز در ایران شناخته می‌شود. مهندس محسنی پور، مدیریت محترم این مجموعه در این سال‌ها در تلاش بوده تا با استفاده از جدیدترین روش‌های معماری و الهام از معماری سنتی، اصالت فرهنگ ایرانی را زنده نگه دارد.
مهندس محسنی پور به‌تازگی جایزه «کیفیت اجراء و استفاده مناسب از مصالح» را در مراسم جایزه بزرگ ساخت مان در دومین دوره آکادمی ساخت مان در آذر ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده است.

در این دوره تعداد ۱۵۴ عضو فعال در صنعت ساختمان حضور داشتند. در بخش جایزه کیفیت اجراء و استفاده متناسب از مصالح، سازندگان می‌بایست کیفیت متریال و اجرای صحیح آن‌ها در پروژه‌ها خود را ارائه می‌کردند. شرکت بتیس در این بخش موفق شد تا بیشترین رای را به نسبت سایر رقبا دریافت کند.

مهندس محسنی پور مدیر عامل شرکت بتیس، تندیس ساخت مان را در این دوره دریافت کرد.

پروژه برنده؛ ساختمان یارمحمدی
شرکت بتیس در این دوره برای ساخت پروژه یارمحمدی، برنده جایزه شد. اعضای آکادمی تمام شاخصه‌های کمی و کیفی این پروژه را بررسی و رصد کردند و شرکت بتیس را شایسته دریافت این جایزه دانستند.
شرکت آلومینیوم رینرز بلژیک که در زمینه ساخت در و پنجره آلومینیومی فعالیت می‌کند، در پروژه یارمحمدی، مجموعه بتیس را همراهی کرد. این شرکت با ۵۴ سال سابقه در طراحی و تولید انواع 
در و پنجره و نمای آلومینیومی به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های این صنعت در جهان شناخته می‌شود.
شرکت‌های تیلور، میچیگان و شرکت ماسکو در ایالات متحده از اصلی‌ترین سهامداران این شرکت، 
به‌شمار می‌آیند. در این پروژه همچنین بیشترین استفاده از محصولات لوکس برند هانس شده است.
کاشی و سرامیک به کار رفته در پروژه یارمحمدی بتیس از برند مرغوب ایتالیایی بیزاتسا تهیه و نصب شده است. این برند که جزو لوکس‌ترین برندهای فعال در صنعت تولید کاشی ساختمانی است، در حال حاضر یکی از پیشگامان این صنعت در دنیا شناخته می‌شود.
تجهیزات سیستم صوتی فضای آمفی تئاتر پروژه یار محمدی هم با استفاده از برند محبوب Bose که یکی از عناوین مطرح در حوزه موسیقی به حساب می‌آید، انجام شد. 
فرنیش آشپزخانه این پروژه هم تماما از شرکت آلمانی میله انتخاب شده که بیش از ۱۲۰ سال از شروع فعالیت و تولید محصولات آن می‌گذرد.
سازنده کابینت‌های پروژه یارمحمدی هم شرکت آلمانی rational با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در سراسر دنیا است. این برند در سال ۲۰۲۲ برای سومین بار برنده جایزه «بهترین مدیریت طراحی» در آلمان شد.

سوابق شرکت بتیس در طراحی ساختمان ایرانی
شرکت بتیس در تمامی پروژه‌های خود در تلاش است تا با استفاده از کاشی‌کاری‌های اصیل ایرانی با متریال فوق‌العاده و بیشترین توجه به کیفیت مصالح، باکیفیت‌ترین ساختمان‌های مدرن و لوکس را در بهترین منطقه شهر مثل زعفرانیه و فرمانیه متولد کند.
جدیدترین پروژه‌های بتیس در منطقه زعفرانیه و فرمانیه اجرا شدند که سبک معماری آن‌ها از ترکیب معماری دوره اشکانیان تا دوره ایلخانی برگرفته شده است. 
استفاده بتیس از فرم‌های تعلیق در نقشه داخلی و فیگورهای خلق اثر در نمای ساختمان و ترکیب آن با معماری مدرن، باعث ترکیب منحصربه‌فردی از سنت و مدرنیته در معماری نوین شده است. مجموعه بتیس زنده نگه‌داشتن فرهنگ غنی ایران با بهترین مشاعات را مهم‌ترین رسالت خود می‌داند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]