رفع خلاف از ۶ ملک غیرمجاز در منطقه ۱۹
رفع خلاف از ۶ ملک غیرمجاز در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طی بیست و پنجمین مرحله مقابله با ساخت و ساز غیر قانونی با دستور مقام قضایی رفع خلاف از ۶ ملک غیر مجاز و اخذ تعهد کتبی از سازندگان مبنی بر کاهش طبقات مازاد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: بیست و پنجمین مرحله مقابله با ساخت و سازهای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه ۱۹ در شهرک های احمد خمینی، ابوذر و خیابان های سهیل و بهشتی انجام شد.

وی گفت: در راستای ادامه عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده با اخذ دستور مقام قضایی در ناحیه ۳، تخریب ستون های اصلی دو ملک در خیابان سهیل میانی پشت کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد کوچه شجر و شهرک احمد خمینی نبش کوچه سعادتمند با یک دستگاه پیکور انجام شد.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: همچنین در شهرک احمد خمینی نبش کوچه حسینی و خیابان بهشتی سه مالک متعهد به رفع خلاف از طبقات مازاد شدند ضمن اینکه طی این عملیات در شهرک ابوذر کوچه شجر نسبت به رفع خلاف از نصب کرکره و اخذ تعهد در خصوص رفع تخلف از طبقات مازاد اقدام شد.

براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه ۱۹، پنجاه نفر شهربان، حریم بان و معبر بان، ۴۰ نفر یگان حفاظت شهرداری تهران، ۳۰ نفرعوامل اجرایی شهرداری منطقه و با به کارگیری ۱ دستگاه لودر، ۱ دستگاه پیکور، ۱ اکیپ خودرو ۱۳۷ انجام شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]