راهپیمایی جاماندگان اربعین در پردیس برگزار می‌شود
راهپیمایی جاماندگان اربعین در پردیس برگزار می‌شود

امام جمعه پردیس گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور شهروندان شهرستان در امام زاده سلطان مطهر(ع) بومهن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بعد از ظهر امروز حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران، مسؤولان ادارات و نهاد‌های این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، اظهار کرد: رونق تجارت و کاهش بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلفی مانند تنش آبی و حل مشکل ۳۵۰۰ روستا و افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی و حمایت از کشاورزان و غیره از فعالیت‌های دولت انقلابی بوده است.

وی با بیان اینکه کمک به این دولت وظیفه همگانی است، گفت: فعالیت‌های دولت انقلابی به اندازه کافی در اذهان مردم منعکس نشده است و دشمنان داخلی و خارجی نیز در فضای مجازی جنجال و حاشیه‌سازی می‌کنند تا مانع خدمت‌رسانی این دولت به مردم شوند.

امام جمعه پردیس افزود: دولت باید تلاش مضاعفی را برای کاهش مشکلات معیشتی انجام دهد تا گرانیِ شدیدِ برخی مواد غذایی و گرانی مستأصل‌کننده در بخش مسکن که مردم را شدیداً تحت فشار قرار داده پایان یابد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پیام‌های افتتاح بزرگترین و ایرانی‌ترین پروژه گازی، ابراز کرد: تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از یک وقفه ۲۰ ساله و در طول دو سال (۴ سال زودتر از موعد مقرر) پیام‌های مهمی دارد که بخش عمده‌ای از مشکل ناترازی گاز، خصوصاً در فصل سرما را حل خواهد کرد و این دستاورد نشان‌دهنده‌ قدرت و نفوذ شعار جاودانه “ما می‌توانیم” است.

وی با بیان اینکه این پروژه نماد توانمندی‌های فنی و عزم متخصصان ایرانی در غلبه بر چالش‌ها و تکمیل پروژه‌های پیچیده است، عنوان کرد: این پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست طراحی‌های آمریکا و غرب برای فشار حدّاکثری است که در دوران اوج تحریم، بزرگترین و ایرانی‌ترین پروژه گازی کشور توسط فرزندان ایران به ثمر می‌نشیند.

امام جمعه پردیس با اشاره به افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌های هفته دولت در شهرستان پردیس، اذعان کرد: طی هفته دولت حدود ۶۸ پروژه در شهرستان پردیس افتتاح و کلنگزنی شد و مهمترین آنها تالار بزرگ شهر پردیس بود که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود و اما با همت شهردار فعلی پردیس تکمیل و افتتاح شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان آنکه طی این هفته یک مرکز آتش‌نشانی و یک ناحیه شهرداری شهر پردیس افتتاح شد که این‌ موارد جز همان موارد ضروری بود که شهروندان نیاز داشتند، تصریح کرد: مرکز محله فاز پنج شمالی با بوستان، مسجد و فضای تجاری توسط شرکت عمران پردیس کلنگزنی شد و به زودی ساخته و تکمیل می‌شود تا مردم این فاز از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مدرسه‌ای ۱۶ کلاسه نیز در فاز پنج افتتاح شد، افزود: مقرر شد ۶ مدرسه دیگر نیز برای سال تحصیلی پیش‌رو به آموزش و پرورش تحویل که امیدوارم محقق شود تا آموزش و پرورش نیز در بحث تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دچار مشکل و عقب‌افتادگی نشود.
 

راهپیمایی جاماندگان اربعین در پردیس برگزار می‌شود

امام جمعه پردیس ادامه داد: حدود ۱۰ هزار واحد که ۱۲ ساله‌ باقی مانده بود تکمیل و اغلب آن‌ها نیز بصورت کامل تحویل داده شده است که امیدواریم الباقی واحدها که تعداد قابل توجهی از مردم چشم انتظار آن هستند نیز زودتر تکمیل و تحویل شود، بحث مترو، خدمات روبنایی و زیربنایی هم در دست اقدام است که فقط باید تسریع صورت گیرد تا زودتر مورد استفاده مردم عزیز قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان مطالبه‌گری مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و پردیس، عنوان کرد: هفته گذشته درخصوص ۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و پردیس صحبت کرده و یک پیشنهاد و مطالبه‌ای را مطرح کردیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس تهران و پردیس که در شهرستان حضور پیدا نکردند باید دلیل نیامدن خود را اعلام کنند زیرا اینگونه نتوانستیم از ظرفیت‌های آن‌ها برای شهرستان بهره ببریم.

امام جمعه پردیس افزود: برخی از نمایندگان آمدند و تعدادی از مشکلات را توسط نامه، بازدید میدانی و جلسه به اطلاعشان رساندیم و پیشنهاد ما این بود که هر نماینده‌ای هر کاری برای شهرستان پردیس انجام داده است را اعلام کند تا مردم بدانند که نمایندگانشان چه اقدامات و خدماتی برای آن‌ها انجام داده‌اند و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برقراری تماسی از دفتر رییس مجلس شورای اسلامی پس از اعلام مطالبه مردمی در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، تاکید کرد: طی این تماس رئیس مجلس پیگیر مسائل شده و یک روز بعد، مسؤول امور روحانیون مجلس در دفتر امام جمعه حضور پیدا کردند و طی جلسه‌ای، تصمیماتی گرفته شد که از این مطالبه‌گری استقبال کردند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرستان (پردیس، بومهن، بخش جاجرود)، گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) طبق سنوات گذشته با حضور شهروندان و نمازگزاران در شهرستان برگزار خواهد شد.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: این راهپیمایی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از بخش جاجرود، از ساعت ۹ از میدان امام خمینی(ره) پردیس و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسجد جامع اهل بیت(ع) شهر بومهن آغاز می‌شود و در امام زاده سلطان مطهر(ع) اجتماع و عزاداری خواهیم داشت.

حجت الاسلام حسینی خبر داد: در مسیر پیاده روی اربعین پردیس حدود ۲۵ موکب توسط شهرداری‌ها، بخشداران و غیره ایجاد و توسط مساجد با تهیه محتوا فعال خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]