کارمند رشوه‌گیر در شهریار دستگیر شد
کارمند رشوه‌گیر در شهریار دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف پرونده رشاء و ارتشاء و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف پرونده رشاء و ارتشاء در شهریار خبر داد. 

سرهنگ سید هاشم حسینی خواه، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از منابع و مخبرین مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اخذ رشوه احدی از کارمندان اداره دولتی در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی و اظهارات شاکی پرونده مبنی بر گرفتن رشوه از وی توسط فردی که اعلام می‌کند که کارمند اداره دولتی است و مجوز برای ایجاد کسب و کار صادر می‌کند، متهم شناسایی، دستگیر و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از وی کشف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان با اعلام اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: عدم نظارت کافی از سوی حراست برخی نهادهای دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی بروز این چنین تخلفات در مشاغل دولتی را به همراه دارد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]