۱۷ شهریورماه، سند خیانت رژیم پهلوی علیه ملت ایران است
۱۷ شهریورماه، سند خیانت رژیم پهلوی علیه ملت ایران است

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ مزدوران رژیم پهلوی مردم تهران را به گلوله بستند؛ این جنایت از محکم‌ترین اسناد خیانت رژیم شاه به ملت ایران است که با حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود مرتکب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: یوم الله ۱۷ شهریور ماه از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که شهادت مظلومانه و گروهی مردم بی‌دفاع تهران روند پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید.

وی گفت: در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ مزدوران رژیم منحوس پهلوی مردم تهران را به گلوله بستند؛ این جنایت رژیم دست نشانده پهلوی از محکم‌ترین اسناد خیانت رژیم شاه به ملت ایران است که با حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود مرتکب شدند. 

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: حضرت امام خمینی (ره) از شهیدان ۱۷ شهریور به عنوان مصطفی های خود یاد و از آنان تجلیل می‌کنند.

محمودی با اشاره به واقعه ۱۷ شهریور بیان داشت: امسال ۱۷ شهریور مقارن با روز جمعه شده لذا در نمازهای جمعه سراسر کشور سخنرانان و خطبای نماز جمعه به تبیین این رخداد مهم خواهند پرداخت و به همین مناسبت در نماز جمعه تهران آقای صفار هرندی به بیان زوایای مختلف این حماسه همیشه ماندگار خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: گلباران و ادای احترام به مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) در عصر پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه، برگزاری برنامه ویژه در مساجد محوری در سراسر کشور در شب جمعه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا، برگزاری مراسم ویژه در مسجد قبا از کانون‌های زمینه ساز ۱۷ شهریور در شب جمعه همراه با تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدای ۱۷ شهریور و تولید محتوا و انتشار در رسانه‌ها و فضاهای مجازی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت بوده است.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: بنابر تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بزرگداشت ایام الله از تکالیف مهم دینی و انقلابی است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]