مرگ ۳ نفر به علت گازگرفتگی در چاه
مرگ ۳ نفر به علت گازگرفتگی در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گازگرفتگی یک حلقه چاه خبر داد و گفت: در این حادثه سه کارگر جوان غیرایرانی جان باختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه امروز حادثه چاه در بلوار شکوفه، خیابان سهیل شمالی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان ۴ دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک حلقه چاه به عمق ۱۰ متر حفر شده بود و کارگران در قسمت انباری مشغول کار بودند و در تماسی که با مرکز برقرار شد، اعلام می‌شود کارگران در انتهای چاه به صورت بی‌حال قرار دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از کارگران خود را به بیرون چاه منتقل کرده بود، اما نیروهای امدادی آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد چاه شدند و ۳ کارگر بین ۲۵ تا ۳۰ ساله را به بیرون منتقل کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی گفت: علت دقیق فوت این کارگران از سوی کارشناسان پزشکی قانونی در دست بررسی است ولی به احتمال زیاد، گاز گرفتگی عامل اصلی جان باختن آنها بوده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]