کلنگ‌زنی احداث بخش سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین
کلنگ‌زنی احداث بخش سی سی یو در بیمارستان شهید مفتح ورامین

فرماندار ویژه‌ ورامین گفت: احداث بیمارستان جدید شهید مفتح ورامین بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امروز نیز کلنگ احداث بخش سی سی یو بر زمین خورد که با مشارکت خیرین سلامت ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، کلنگ احداث بخش سی سی یو با ظرفیت ۱۱ تخت در بیمارستان شهید مفتح ورامین با حضور مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین و جمعی دیگر از مسئولان و اعضای مجمع خیرین سلامت، بر زمین خورد.

فرماندار ویژه‌ ورامین در این مراسم اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه زیرساخت از اهمیت بالایی برخوردار است، بهداشت و درمان است که در فرمانداری‌ ویژه دولت مردمی سیزدهم به طور ویژه به آن پرداخته و پیگیری شد.

وی با اشاره به آغاز تحول توسعه زیرساختی در شهرستان ورامین افزود: در مدت کوتاه اخیر و با هماهنگی هایی که صورت گرفت، روند احداث بیمارستان جدید شهید مفتح ورامین با جدیت پیگیری شد و اکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است و امروز نیز کلنگ احداث بخش سی سی یو بر زمین خورد که با مشارکت خیرین سلامت احداث خواهد شد.

معاون استاندار تهران پیگیری احداث زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان را مهم دانست و افزود: دولت سیزدهم در کنار خیرین سلامت که همیشه در انجام این امر ثابت قدم بودند، پیگیر احداث زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان خواهد بود و تحقق این مهم زمینه ساز پیشرفت های تضمینی برای آینده شهرستان می باشد.

درویشی با اشاره به جزییات پروژه احداث بخش سی سی یو خاطرنشان کرد: بخش سی سی یو بیمارستان شهید مفتح ورامین در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان با مشارکت خیرین سلامت شهرستان ورامین احداث خواهد شد و در راستای خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]