سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 12278
  • 31 جولای 2023 - 15:12
  • 162 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار وارد کانال ۴۹ هزار تومان می‌شود؟

قیمت دلار وارد کانال ۴۹ هزار تومان می‌شود؟
قیمت دلار وارد کانال ۴۹ هزار تومان می‌شود؟

اکوایران: قیمت دلار از یک هفته گذشته به بالای مرز مقاومت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان رفته و به عقیده معامله‌گران تا زمانی که قیمت دلار بالای این مرز باشد نرخ می‌تواند به کانال ۴۹ هزار تومان برود.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات روز یکشنبه هم نتوانست از مرز مقاومتی رد شود. بازار ارز هرات در دومین روز هفته ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش ۲۵۰ تومانی تا ۴۹ هزار و ۵۰ تومان بالا رفت.

قیمت دلار پس از برخورد به این سطح دوباره کاهشی شد و تا ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان پایین آمد. طی سه روز کاری گذشته قیمت دلار تا ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان بالا رفته و در شکستن این مرز مقاومتی ناکام مانده است.

قیمت دلار از یک هفته گذشته به بالای مرز مقاومت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان رفته و به عقیده معامله‌گران تا زمانی که قیمت دلار بالای این مرز باشد نرخ می‌تواند به کانال ۴۹ هزار تومان برود. اگر در معاملات دوشنبه فشار فروش زیاد باشد قیمت دلار به سمت مرز حمایتی ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد رفت. در صورت تثبیت بالای این مرز حمایت شاهد فشار خرید در بازار بود.

روز دوشنبه همزمان با بازگشایی بازار طلای تهران بعد از تعطیلات خواهد بود. عده‌ای از معامله‌گران معتقدند با بازگشایی بازار طلا تقاضا برای ارز و سکه زیاد خواهد شد. به واسطه این نگاه قیمت دلار وارد کانال ۴۹ هزار تومان خواهد شد. با توجه به مقاومت سخت ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان تصور می‌شود در صورت عبور از این مرز قیمت دلار تا مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رود. این دسته از معامله‌گران بر اساس فروش آی‌دی‌های فیک در اتاق‌ها می‌گویند قیمت دلار می‌تواند وارد کانال ۴۹ هزار تومان شود. در مقابل عده‌ای می‌گویند بازارساز با تزریق از ورود قیمت به کانال ۴۹ هزار تومان جلوگیری می‌کند.

از نگاه فنی دو نقطه برای بازار سه‌شنبه مهم است: حمایت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان و مقاومت ۴۹ هزار و ۵۰ تومان. 

در پشت خط هرات گفته می‌شد یک حساب ایرانی دلار را در قیمت ۴۸ هزار و ۷۷۰ تومان خریدار بوده است. این در حالی است که قیمت پشت خط ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
07 مه 2024

پاول به بازارها چه سیگنالی داد؟

او همچنین مصمم بود که فدرال رزرو به هدف تورمی مد نظر خود خواهد رسید؛ اما بسیاری باتوجه به آمار بد اشتغال نسبت به کنترل تورم به قیمت رکود اقتصادی ابراز نگرانی کردند. علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به تحلیل سخنان پاول و بررسی آمارهای منتشر شده می‌پردازد. نسخه کامل در تلگرام نسخه کامل در […]

توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید 07 مه 2024

توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید

بازار ارز دوشنبه توسط یک مثلث خبرساز احاطه شده بود/ معامله‌گران از رابطه معکوس یکسری ویدیو با قیمت دلار صحبت می‌کنند/ با تجربه‌های بازار به جوانترها می‌گفتند حواسشان باشد طعمه نهنگ‌ها نشوند/ فعالیت تق‌و‌لق بازار طلا چه اثری روی بازار ارز دارد؟

بازار ارز در محدوده احتیاط 07 مه 2024

بازار ارز در محدوده احتیاط

با توجه به این موضوع که در بازار فاند خبری زیاد شده و قیمت با نوسان رفت و برگشتی همراه است تحلیلگران توصیه می‌کردند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.