رفع تصرف بیش از ۸ هکتار از بستر رودخانه‌های فیروزکوه
رفع تصرف بیش از ۸ هکتار از بستر رودخانه‌های فیروزکوه

مدیر امور منابع آب فیروزکوه از ۴۱ مورد رفع تصرف حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان فیروزکوه به مساحت بیش از ۸ هکتار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی اکبر حسینی رمدانی مدیر امور منابع آب فیروزکوه اظهار کرد: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین به منظور آبگذری ایمن در ادامه رفع تصرفات در نیمه نخست سال جاری، ۴۱ مورد رفع تصرف انجام شد.

وی گفت: این رفع تصرف‌ها در بستر و حریم رودخانه های حبله رود، قزقنچای، فیروزکوه و ساواشی در مناطق گذرخانی، مزداران، اندریه، حصاربن، نجفدر، فرح آباد، خمده، کلفور، سرخدشت و ارجمند صورت پذیرفت.

مدیر امور منابع آب فیروزکوه ادامه داد: با انجام این رفع تصرف ها مساحتی در حدود ۸۲ هزار و ۹۶۳ متر مربع  از حریم و بستر رودخانه های شهرستان رفع تصرف شد.

حسینی رمدانی در پایان ضمن تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی افزود: امور منابع آب فیروزکوه بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

پایان پیام/ی


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]