وام ضروری بازنشستگان کشوری بانک صادرات واریز شد/وام ۴ درصدی با اقساط ۳۶ ماه
وام ضروری بازنشستگان کشوری بانک صادرات واریز شد/وام ۴ درصدی با اقساط ۳۶ ماه

بیش از ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان واجد شرایط وام خود را دریافت کردند.

به گزارش نبض بازار،بیش از ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان کشوری در سراسر کشور عصر دیروز و امروز شاهد واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های خود بودند.این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده میان صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل واریزی نوبت هفتم این وام‌ها از عصر دیروز آغاز شده است.
گروهی از بازنشستگان باقیمانده از مرحله ششم نیز طی روز‌های اخیر وام ۳۰ میلیونی خود را دریافت کرده بودند.
وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری که با کارمزد سالانه ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه ارائه می‌شود در راستای حمایت از معیشت این عزیزان و کمک به رفع بخشی از نیاز‌های ضروری آنان در نظر گرفته شده است.
از زمان آغاز ثبت نام برای دریافت این وام، استقبال گسترده‌ای از سوی بازنشستگان کشوری صورت گرفته است. به طوری که در مراحل مختلف، صد‌ها هزار نفر از این عزیزان برای دریافت وام ضروری ثبت نام کرده اند.صندوق بازنشستگی کشوری در تلاش است تا با پیگیری‌های مستمر و تعامل با دستگاه‌های ذیربط، ضمن تسریع در روند پرداخت وام ها، نسبت به افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد آن نیز اقدام نماید.در ادامه به برخی از نکات مهم پیرامون وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری اشاره می‌کنیم:
شرایط دریافت وام: کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری که از حقوق و مزایای این صندوق برخوردار باشند، می توانند نسبت به تقاضای دریافت این وام اقدام نمایند.
مدارک مورد نیاز: ارائه اصل و کپی حکم بازنشستگی یا وظیفه بگیری، کپی کارت ملی و شناسنامه، ارائه مستمری از طریق یکی از شعب بانک صادرات و ارائه تعهد کتبی مبنی بر بازپرداخت وام از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام است.
نحوه ثبت نام: بازنشستگان واجد شرایط می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به ثبت نام برای دریافت این وام اقدام نمایند.
مهلت بازپرداخت: وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری باید در قالب ۳۶ قسط ماهانه به بانک عامل بازپرداخت شود.
وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری، گامی مثبت در جهت حمایت از معیشت این عزیزان و کمک به رفع بخشی از نیاز‌های ضروری آنان است. امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ذیربط، شاهد افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد آن در آینده باشیم.
منبع:ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]