سفر بیش از ۱۰ هزار نفر باپروازهای «هما» به نجف اشرف
سفر بیش از ۱۰ هزار نفر باپروازهای «هما» به نجف اشرف

مدیرکل روابط‌عمومی هما گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس برقرار شد.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان یاد شده تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس برنامه ریزی و انجام داد.
قربانعلی گفت: در برنامه زمستانی هما در هفته ۴ پرواز برنامه‌ای در این مسیر صورت‌می‌گیرد که در ماه رجب به‌دنبال افزایش تقاضا، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده برای بازه زمانی ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی و انجام شد.
وی افزود: با این تعداد پرواز، در مدت زمان ماه رجب (از ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) بیش از ۱۰ هزار نفر با پروازهای “هما” در مسیر تهران به نجف و بالعکس سفر کردند.
مدیرکل روابط‌عمومی “هما” با اشاره به افزایش مضاعف تقاضا در ماه مبارک شعبان اظهار کرد: مقرر شده است پروازهای فوق العاده نیز برای این ایام برنامه ریزی گردد. افزایش تعداد پروازهای “هما” به مقصد نجف اشرف تأثیر چشمگیری در متعادل سازی تقاضا و کاهش قیمت بلیت در این مسیر به‌همراه داشته است.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان سفر در این مسیر می‌توانند برای تهیه بلیت به سایتwww.iranair.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی “هما” تماس بگیرند.
قربانعلی در پایان گفت: در حال حاضر پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از فرودگاه حضرت امام (ره) به فرودگاه نجف اشرف انجام‌می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]