جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 52779
  • 30 دسامبر 2023 - 20:11
  • 66 بازدید
  • ۰ دیدگاه

کانال‌شکنی قدرتمند تارا اتومات در بازار+ قیمت

کانال‌شکنی قدرتمند تارا اتومات در بازار+ قیمت
کانال‌شکنی قدرتمند تارا اتومات در بازار+ قیمت

اکوایران: ارزیابی بازار نشان می‌دهد برخی از ایران خودرویی‌ها امروز با رشد ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی راهی بازار شدند و برخی نیز کاهش ۴ تا ۵ میلیونی داشتند.

به گزارش اکوایران؛ روند قیمت‌گذاری ایران خودرویی‌ها در بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای این شرکت با رشد، افت و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند، روندی که از سردرگمی قیمتی ایران خودرویی‌ها حکایت دارد.

نگاهی به قیمت ایران خودوریی‌ها هرچند نشان می‌دهد بازار با سردرگمی روبرو بوده، اما این نکته را باید در نظر گرفت که میزان افزایش قیمت در بازار ایران ‌خودرویی‌ها بیشتر از کاهش آنها بوده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند ورود برخی از متقاضیان به بازار که گرم شدن بازار خودرو را به همراه داشته یکی از دلایلی است که موجب شده تا حال و هوای بازار تغییر کند و سکون خارج شود.

از سوی دیگر امروز دلار هم بعد از مدت‌ها ثبات، شکل افزایشی داشت، هرچند برخی این رشد را به افزایش قیمت خودرو نسبت می‌دهند، اما برخی دیگر معتقدند که نرخ دلار حداقل در هفته های اخیر تاثیر چندانی در این بازار ندارد.

براساس بررسی بازار امروز بیشترین رشد به «هایماS8» رسید و این خودرو با افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت گذاری شد. از سوی دیگر امروز «تارا اتوماتV2» در بازار ۱۳ میلیون افزایش قیمت را تجربه کرد. در میان محصولات ایران خودرو امروز «دنا توربو اتوماتAT» و «پژو i207 دنده‌ای» در بازار کاهش قیمت داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۹۵ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر قیمت نداشت. اما امروز «هایما S8 پلاس» شکل افزایشی در بازار داشت و رشد۲۰ میلیونی قیمت را ثبت کرد و در بازار یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومانی شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم با افزایش ۱۳میلیون تومانی به ۸۰۸ میلیونی شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۱۰ میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم با کاهش ۵ میلیونی در بازار ۸۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار افتی ۴ میلیون تومانی را تجربه کرد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکووو9

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.