عظام با تاکید آقای ایروانی به چرخه تولید و تعهدات پایبند است
عظام با تاکید آقای ایروانی به چرخه تولید و تعهدات پایبند است

گروه عظام با انتشار بیانیه‌ای به بازداشت عباس ایروانی بنیانگذار این گروه واکنش نشان داد.

بیانیه شماره ۱ گروه عظام
بسم الله الرحمن الرحیم
پیرو وقایع پیش‌آمده و انتشار برخی اخبار نادرست و ناروا پیرامون گروه عظام و آقای عباس ایروانی، روابط عمومی گروه تولیدی عظام لازم می‌داند توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع برساند:
آقای عباس ایروانی، بنیانگذار گروه تولیدی عظام، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه در محل کار خود و حین دیدار سالانه با پرسنل مجموعه توسط ضابطین محترم و با انجام تشریفات قانونی بازداشت شدند. البته مراحل پیگیری اثبات و اصلاح اصل موضوع با مسئولین محترم قوه قضائیه همچنان ادامه خواهد داشت تا مشکل به صورت مقتضی حل شود.
علی‌رغم شرایط پیش‌آمده تاکید موکد ایشان کماکان بر چرخیدن چرخ تولید و روشن ماندن چراغ کارخانه‌ها است و این گروه تولیدی با بیش از ۶ هزارپرسنل به عنوان یکی از ارکان اصلی صنعت خودروی کشور بر خود فرض می‌داند که ضمن حفظ آرامش، همچنان به تعهدات خویش پایبند باشد و در تمامی مراحل پیش‌رو احترام به قانون و اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه امور خود قرار دهد.
گروه عظام در سال جاری موفق شده در تعامل و مذاکره با بانک‌ها بخشی از تعهدات بانکی خود را تسویه کند و این تعاملات همچنان تا پرداخت کامل دیون بانکی ادامه خواهد داشت.
از تمامی همکاران عزیز و زحمتکش خانواده بزرگ عظام، پیمانکاران، مشتریان و تامین‌کنندگان محترم تقاضا داریم دعای خیرشان  را بدرقه‌ی راه آقای ایروانی کنند.
به زودی اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی گروه عظام منتشر خواهد شد.
روابط عمومی گروه تولیدی عظام
نوزدهم اسفند ماه ۱۴۰۲

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]