اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، ۲۹ شهریور برگزار می‌شود
اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، ۲۹ شهریور برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس از برگزاری بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک و رونمایی از محصولات برتر در پارک فناوری پردیس در ۲۹ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس و به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس اظهار کرد: این اجلاس روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ و با سخنرانی روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی تقدیر از شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های این اجلاس برشمرد و گفت: گزارش عملکرد یک ساله ستاد پارک فناوری پردیس، دستاوردهای ستاد پارک و شرکت‌های عضو این پارک نیز در این اجلاس ارائه خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس افزود: در ارزیابی امسال شرکت‌ها شاهد حضور ۹۳ درصدی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در این ارزیابی بودیم که پس از بررسی‌های تخصصی و فنی، شرکت‌های برتر پارک در ۸ حوزه از جمله صادرکننده برتر، خلق نوآوری، توسعه اقتصادی و غیره معرفی خواهند شد.

رونمایی از ۱۲ محصول جدید

خالقیان همچنین از رونمایی از ۱۲ محصول جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در این اجلاس خبر داد و ابراز کرد: بیش از ۹۰ محصول کاندیدای رونمایی در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس بودند که با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، ۱۲ محصول در حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، زیستی و دارویی و مکانیک و اتوماسیون رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجلاس هر ساله با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود‌، عنوان کرد: ما در تلاشیم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی میان مدیران شرکت‌های فناور، تعامل موثر با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، افزایش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طرف‌های خارجی را تقویت کنیم.

بر این اساس بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های پارک فناوری پردیس برگزار می‌گردد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]