برای خرید کارتخوان دست دوم باید حواست باشه که ….
برای خرید کارتخوان دست دوم باید حواست باشه که ….
تقریبا در تمامی فروشگاه ها و واحد های شغلی دیگر این روز ها شاهد استفاده از کارتخوان هستیم.

تقریبا در تمامی فروشگاه ها و واحد های شغلی دیگر این روز ها شاهد استفاده از کارتخوان هستیم. استفاده از کارتخوان تسویه حساب با مشتری را سریع تر می کند و مانع از بروز ازدحام در فروشگاه می شود. اما گاهی اوقات بدلیل فشار های مالی افراد به دنبال خرید کالای دست دوم می روند. درباره کارتخوان نیز این قاعده صادق می باشد. به خصوص در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار که افراد به دنبال مدیریت و استفاده درست از هزینه ها هستند این قاعده بیشتر از مواقع دیگر صحیح است. در این مطلب قصد داریم درباره نکات خرید کارتخوان دست دوم برای شما صحبت کنیم.

نکات مهم برای خرید دستگاه کارتخوان دست دوم

حال نوبت به موضوع اصلی بحث ما کارتخوان سیار می رسد. برای خرید هر محصولی باید نکات خرید آن را درنظر داشت تا خرید یک اقدام موفقیت آمیز باشد. حال این مورد برای دستگاه دست دوم نسبت به یک دستگاه نو حساسیت های بیشتری دارد. به هر حال هرچه که باشد یک دستگاه دست دوم نسبت به دستگاه نو بیشتر استفاده شده است و چه بسا طیفی از خرابی ها را به خود دیده باشد. در ادامه به مهم ترین نکات خرید دستگاه های دست دوم خدمت شما اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید دستگاه کارتخوان دست دوم

قیمت دستگاه را درنظر داشته باشید

طبیعی است که دستگاه دست دوم پوز نسبت به نمونه های آکبند قیمت کمتری داشته باشد. با این حال همین قیمت کمتر هم ممکن است دارای بازه های مختلفی باشد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم درباره قیمت مدل مدنظر خود در بازار تحقیق کنید و بعد از کسب اطلاعات اقدام به خرید دستگاه کنید. متاسفانه افراد سودجو در بازار زیادند و درصورت بی اطلاعی درباره قیمت محصولات ممکن است محصول را با قیمت های غیرمعمول به شما تحمیل کنند.

آنالیز سلامت دستگاه را فراموش نکنید

قطعا هیچ فردی به دنبال خرید کارتخوان خراب نیست. بنابراین درحضور فروشنده به خوبی جز به جز دستگاه را بررسی کنید. برای همان دستگاه دست دوم هم قرار است پول بدهید. به همین دلیل اصلا غیرمعمول نیست اگر از فروشنده بخواهید که شما را درباره دستگاه آسوده خاطر کند. وقتی تمامی بخش های دستگاه مورد بررسی قرار گرفت و از سلامت دستگاه باخبر شدید حال نوبت به این می رسد که برای آن وجه لازم را پرداخت کنید.

انتقال مالکیت دستگاه

بسیار دارای اهمیت است که این مورد را یک مرحله جدی تلقی کنید. انتقال مالکیت پروسه ای مهم است که باید قدم به قدم با دقت انجام شود. تا پیش از انجام شدن این فرایند دستگاه را خریداری نکنید و همراه با دستگاه از محل فروش خارج نشوید.

این نکته را به هیچ عنوان از یاد نبرید!

آخرین موردی که در این قسمت باید خدمت شما بگوییم این است که مالک دستگاه را حتما شناسایی کنید.حتما درباره این موضوع به طور کامل اطمینان حاصل کنید که فردی که از او دستگاه را خریداری می کنید مالک اصلی دستگاه باشد و هویت فروشنده دستگاه و مالک اصلی آن متفاوت نباشد. درصورتی که دستگاه سرقتی باشد دردسرش برای شما خواهد بود. درصورتی که در آینده ای نه چندان دور به سراغ شما خواهد آمد.

این نکته را به هیچ عنوان از یاد نبرید!

دستگاه کارتخوان دست دوم یا ریفر؟ مسئله این است!

این سوالی است که بسیاری از افراد هنگام راه اندازی کسب و کار ممکن است مطرح کنند. نکته دارای اهمیت این است که از نظر فناوری و امکانات فرق زیادی بین دستگاه کارتخوان دست دوم و ریفر وجود ندارد. اما این را بدانید که استفاده از ریفر غیرقانونی می باشد. چرا که ریفر یک کالای قاچاق تلقی می شود. به طوری که شاپرک این کالا ها را پشتیبانی نمی کند و درصورتی که متوجه استفاده از این دستگاه ها بشود در سریع ترین زمان خدمات مربوطه را قطع می کند. دستگاه های ریفر تولید کشور های خارجی هستند و بعد از سلسله مراتبی خاص وارد کشور ایران شده اند.

پیشنهاد جالب در مسیر خرید دستگاه های کارتخوان

شاید باور این موضوع برایتان راحت نباشد که می توانید دستگاه های کارتخوانی را بیابید که قیمت آن ها نسبت به طیفی از دستگاه های دست دوم ارزان تر می باشد و البته که از نظر کیفیت هم چیزی کم ندارد. مورفان h9 یکی از این موارد می باشد. مزیت این کار این است که اطمینان دارید این دستگاه تا پیش از بکارگرفته شدن خرابی خاصی را متحمل نشده و تعمیر به خصوصی روی آن صورت نگرفته است. به طور کلی بهتر است که بجای قیمت یک دستگاه کیفیت آن را اولویت قرار دهید. طوری که مطمئن باشید این دستگاه در مدت زمان کوتاهی بعد از خرید شما را وادار به پرداخت هزینه مجدد نمی کند.

پیشنهاد جالب در مسیر خرید دستگاه های کارتخوان

پارسه پوز; بهترین فروشنده دستگاه های کارتخوان

به شما عزیزان اکیدا توصیه می کنیم برای خرید بهترین دستگاه کارتخوان سری به فروشگاه پارسه پوز بزنید. اگر برای شما هم خرید اجناس باکیفیت دارای اهمیت است بدانید که خوب جایی آمده اید. در آرشیو محصولات فروشگاه پارسه پوز بهترین محصولات هوشمندسازی و انواع دستگاه کارتخوان و دزدگیر در بالاترین سطح کیفیت وجود دارند. شما عزیزان تنها با ثبت سفارش در سایت می توانید خود را صاحب بهترین این دستگاه ها کنید. آن هم با مناسب ترین قیمت ها که انصافا نسبت به کیفیت محصولات ناچیز به نظر می رسند. کارشناسان ما در مجموعه پارسه پوز درخدمت شما هستند تا به محض ثبت سفارش از سوی شما به انبار مراجعه کرده و محصول موردنظر شما را ارسال کنند.

سخن آخر

در این مطلب درباره صفر تا صد آنچه که هنگام خرید دستگاه کارتخوان دست دوم باید بدانید صحبت کردیم. دستگاه های کارتخوان سبب تسهیل فرایند تسویه حساب با مشتری می شوند. به همین دلیل چیزی نیستند که اهمیت آن ها محدود به یک یا دو روز بشود. تا زمانی که واحد شغلی خود; اعم از فروشگاه و … را دارا هستید باید در حفظ این دستگاه ها بکوشید. در انتها هم درباره پارسه پوز به عنوان بهترین گزینه برای خرید دستگاه کارتخوان برای شما صحبت کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب همه چیز درباره دستگاه های کارتخوان دست دوم را فراگرفته باشید. از اینکه ما را تا انتها همراهی کردید از شما ممنونیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]