رزمایش فرهنگی دیدار با ۹۷۵ خانواده شهید در ری آغاز شد
رزمایش فرهنگی دیدار با ۹۷۵ خانواده شهید در ری آغاز شد

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، رزمایش فرهنگی دیدار با ۹۷۵خانواده شهید دفاع مقدس توسط مسؤولان و مدیران شهرستان ری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و در راستای اجرای رزمایش فرهنگی دیدار با خانواده شهدا، دیدار مسؤولان شهرستان ری با مادر ۳ شهید «شهیدان شجاعی فرد» برگزار شد. 

در این دیدار حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، محمد بشارت فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران و جمعی دیگر از مسؤولان حضور داشتند. 

رزمایش فرهنگی دیدار با ۹۷۵ خانواده شهید در ری آغاز شد

 

سرهنگ قنبری در حاشیه این دیدار با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی برای این هفته در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها رزمایش فرهنگی دیدار با ۹۷۵ خانواده شهید دفاع مقدس با محوریت سپاه و بنیاد شهید ری است.

وی با بیان اینکه شهرستان ری بیش از ۱۹۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: در اولین دیدار از این رزمایش فرهنگی، با حضور مسؤولان شهرستان ری با مادر شهیدان شجاعی فرد دیدار و گفت‌وگو کردیم.

رزمایش فرهنگی دیدار با ۹۷۵ خانواده شهید در ری آغاز شد

 

به گزارش فارس؛ شهیدان رضا، جعفر و صادق شجاعی فرد در شهر کاظمین عراق در خانواده‌ای مذهبی و ایرانی دیده به جهان گشودند. آنها چون ایرانی بودند صدام خانواده آنها را در زمان جنگ ایران و عراق از کشور عراق بیرون کرد و در محله دولت آباد شهرری ساکن شدند و در دوران دفاع مقدس در راه اسلام عاشقانه به شهادت رسیدند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]