سردار حسن‌زاده: بسیجیان در برابر جنگ شناختی دشمن باید طرح داشته باشند
سردار حسن‌زاده: بسیجیان در برابر جنگ شناختی دشمن باید طرح داشته باشند

فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج گفت: امروز چون در جنگ شناختی و ترکیبی قرار داریم، پایگاه بسیج باید برای فعالیت در این جنگ طرح داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این همایش اظهار کرد: آرزوی ما بود که یک روز فرماندهان بسیج سراسر تهران در یک همایش دور هم جمع شوند و موضوعات مرتبط با بسیج را مطرح کنیم و برای اینکه بتوانیم حرکت عمومی در کلانشهری همچون پایتخت ایجاد کنیم، نیاز به هماهنگی و انسجام بیشتر داریم که برگزاری چنین همایش‌هایی به تحقق‌بخشی بیش از پیش این موضوع کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ تشکلی در جهان وجود ندارد که همچون بسیج با انسجام باشد، گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند که بسیج، بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان است، از سخن گوهربار رهبرمعظم انقلاب می‌توان این چنین برداشت کرد که از ظرفیت عمومی بسیج باید در ایجاد حرکت عمومی برای تحقق بخشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهره بگیریم. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به فرمان امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا در خصوص سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج افزود: رهبری فرمودند که من اطمینان دارم نیرو‌های با تدبیر و پرانگیزه در سپاه و بسیج خواهند توانست این مسیر مبارک اعتلای بسیج را طی کنند که تحقق بخشی این موضوع مشروط بر مواردی است از جمله: توکل و اعتماد به وعده الهی و یاری خواستن از ذات قدس الله، حفظ انگیزه و استمرار تلاش و پرهیز از تردید با بی عملی، انعطاف در گزینش مدیران در بخش‌های گوناگون و اهتمام به انتخاب اصلح، نظارت و رصد دائمی کار‌ها و جهت‌گیری‌ها.

سردار حسن‌زاده خاطر ادامه داد: ۴ راهبرد برای تحقق فرمان اعتلای ۱۰ ساله بسیج شامل «تحقق بسیج ده‌ها میلیونی با تمرکز برمجموعه ۸ میلیون جوان مومن انقلابی»، «پیش برندگی بسیج»، «گسترش و تعمیق گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع و امنیت انقلاب اسلامی» و «تعالی سازمان و تقویت بعد نهادی و مردمی بسیج» وجود دارد.

وی بیان کرد: اینکه برخی‌ها برای ایجاد قدرت عنوان می‌کنند، باید با آمریکا ارتباط داشته باشیم، جواب نمی‌دهد چون این انسجام و استحکام درونی است ‌که تولید قدرت می‌کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: روزی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کردند که کرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی علیه رژیم‌ صهیونیستی باید مسلح شود، کسی شاید باور نمی‌کرد این‌ کار شدنی باشد؛ در این رابطه چندی پیش میزبان گروهی از فلسطینیان این‌منطقه بودیم که عنوان کردند کرانه باختری منطقه‌ای است که اگر می‌خواستیم حتی یک‌ دکمه را جا‌به‌جا کنیم ‌امکان‌پذیر نبود ولی وقتی رهبر انقلاب اسلامی آن مطلب را بیان کردند تصمیم گرفتیم تمام توان خود را بگذاریم ‌تا کرانه باختری مسلح شود.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: سال گذشته اگر امنیت را محله محور نکرده بودیم، تلاش دشمنان در تهران شکست نمی‌خورد؛ باید پایگاه‌های مقاومت برای شکست رژیم ‌صهیونیستی برنامه داشته باشد و این هم به معنی ساخت موشک‌ ‌نیست، بلکه امروز چون در جنگ شناختی و ترکیبی قرار داریم، پایگاه بسیج باید برای فعالیت در این جنگ طرح داشته باشد.

وی گفت: در این سند ۱۰ ساله ۹‌ عرصه نقش‌آفرین ‌مانند عرصه امنیتی، سازندگی و فضای ‌مجازی داریم؛ در این سند توجه به بسیج نوجوانان پیش‌بینی شده که باید به همه عرصه‌ها همراه با کنشگری بپردازد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: از هم‌اکنون مسائل انتخابات شروع شده و دشمن در پی به هم ریختن ذهنیت مردم است که بسیج باید در این خصوص مسائل تبیین کند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در سپاه تهران مقدمات لازم برای فعالیت در خصوص ازدواج آسان و کاهش طلاق و اعتیاد و غیره ایجاد شده است.

پایان پیام/ ت ۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]