احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها در تهران
احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری‌شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران عصر چهارشنبه از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این پیش‌بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه‌های مذکور دور از انتظار نیست. 

وی با بیان اینکه برای روز پنج‌شنبه نهم شهریورماه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری‌شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم نسب به عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط‌های لازم را داشته باشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی طی مدت مذکور نیز هشدار داد و عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند. 

یزدی‌مهر در ادامه بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد ارسال شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]