خبر مهم وزیر کار درباره زمان پرداخت معوقات مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
خبر مهم وزیر کار درباره زمان پرداخت معوقات مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

صولت مرتضوی درباره زمان پرداخت معوقات مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد اطلاع رسانی کرد.

به گزارش نبض بازار، صولت مرتضوی وزیر کار در مورد  زمان پرداخت معوقات مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی توضیح داد.
وزیر کار در مورد موضوع معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم.

 ایلنا نوشت: صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص کم کاری بانک‌ها برای پرداخت وام اشتغال به مددجویان کیمته امداد و بهزیستی گفت: کمیته امداد حضرت امام منابع تبصره ۱۶ خود را سال قبل هزینه کرده بود که در جلسات برگزار شده منابع کافی در اختیار کمیته امداد قرار دادیم و بانکهای عامل متعهد شدند همکاری جامع و لازم داشته باشند و فکر می‌کنم ظرف سه ماه آینده در حوزه کمیته امداد هم شاهد شکوفایی باشیم. 

وی همچنین در مورد معوقات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: در حال بررسی هستیم. از شهریور امسال افزایش ۴۰درصد مستمری این مددجویان را اعمال کردیم که کمکی به معیشت آن‌ها می‌شود. در مورد موضوع معوقات نیز به محض تامین اعتبار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. در حال پیگیری هستیم. 

وزیر کار همچنین در مورد تاثیر تغییرات دهک‌بندی گفت: صدک‌بندی کار امروز نیست و از گذشته بوده و امروز هم وجود دارد. امکان دارد با این کار برخی که در دهک بالا هستند به دهک پایین بیایند و برخی هم که دهک پایین‌تر هستند بالاتر بیانید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]