پروژه‌های راه نیمه‌تمام زیادی در استان زنجان داریم
پروژه‌های راه نیمه‌تمام زیادی در استان زنجان داریم

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: پروژه‌های راه نیمه‌تمام زیادی در استان داریم که اگر تکمیل شود، می‌توانددر جذب سرمایه گذار موثر باشد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه امیدواریم سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته باشد،گفت: مسئله آب یکی از مهم‌ترین و بیشترین مطالبات مردم از رئیس‌جمهور در سفر به زنجان است.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌های آبی جدی در استان داریم،ابراز داشت: در این سفر به دنبال این هستیم که حداقل زنجان نیز بتواند مانند استان‌های مجاور که آب تنظیمی و سد برای ذخیره آب دارند از این نعمات برخوردار شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه حوزه راه هم از مطالبات مهم و اصلی مردم استان است،گفت: پروژه‌های راه نیمه‌تمام زیادی در استان داریم که اگر تکمیل شود، می‌توانددر جذب سرمایه گذار به استان موثر باشد.

طاهری تاکید کرد: حوزه سرمایه‌گذاری در استان از دیگر اولویت‌های مهم در سفر رئیس جمهور به استان است و در این راستا هم نیارمند حمایت‌های بانکی و هم حمایت بخش خصوصی هستیم.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف سفر پیگیری مصوبات قبلی است چرا که در دور اول سفر، جزو اولین استان‌های میزبان بودیم و هیئت دولت و بسیاری از بخش‌ها تازه شروع به کار کرده بودند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مصوبات پرهزینه و سنگین در دور اول سفر نداشتیم اما مدتی بعد یک متمم ۱۰۰۰ میلیار تومانی به آن اضافه شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]