دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است
دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در آینده بسیار نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است؛ باید در این مسیر نیز برنامه داشته باشیم، امید آفرینی کنیم و مردم نیز با حضور پر شور خود دشمنان نظام را معیوس خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده است فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند، باید مواظب باشیم این نقطه وصل از بین نرود، ارتباط با مردم قطع نشود؛ دولت آقای رییسی نیز خود را دولت مردمی معرفی کرده است.

وی ادامه داد: فرمانداران در حال خدمت به مردم هستند و از بطن مردم انتخاب شده‌اند، در این دولت جوانان دهه شصتی موفق عمل کرده و کارنامه خوبی را برجای گذاشته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه اظهار کرد: امروز اگر در شهرستان اعضای شورای تامین و شورای اداری همراه نباشند، فرماندار را با مشکل مواجه می‌کنند، شهرستان قرچک به عنوان یک الگو هست زیرا همه مسؤولان همراه و هم صدا هستند؛ فرماندار جدید شهرستان قرچک از نیروهای خوب و انقلابی است که نسبت به شهرستان قرچک آشنا می‌باشد، در حوزه معاون سیاسی فرماندار ورامین کارنامه درخشانی دارد.

جوهری در ادامه با ذکر آنکه اتمام و پیگیری پروژه‌های شهرستان قرچک باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد، گفت: همه باید پیرو ولایت و نظام باشیم و در خدمت‌گذاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم، اگر این الگو را در دستور کار دهیم مطمئن باشید رستگار می‌شویم، در آینده بسیار نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است؛ باید در این مسیر نیز برنامه داشته باشیم، امید آفرینی کنیم و مردم نیز با حضور پر شور خود دشمنان نظام را معیوس خواهند کرد.
 

دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است

گفتنی است حسین فخاری حدود ۲۵ سال سابقه خدمت در بخش‌های مختلف از جمله معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین، مسؤول حراست فرمانداری ورامین، فرمانداری قرچک، شهرداری ورامین، سازمان اتوبوسرانی ورامین و سازمان تاکسیرانی ورامین را کارنامه خود دارد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]