توسعه سیاسی و اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد
توسعه سیاسی و اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد

امام جمعه قرچک گفت: امنیت مقدمه سلامت و رشد و پیشرفت است، توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی و ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و مایه رأفت و رحمت برای مؤمنین و مؤمنات باشد.

وی گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس، دین و عقیده مردم است، حمایت و تقویت پلیس، حمایت و تقویت امنیت کشور است.

امام جمعه قرچک امنیت را یک امر واجب برای جامعه دانست و گفت: امنیت مقدمه سلامت و رشد و پیشرفت است، توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد.

اسماعیلی به ولایت مداری نیروی های خدوم انتظامی اشاره کرد و تصریح کرد: افتخار نیروی انتظامی ما امروز این است که سرباز ولایت است، متکی به ایمان و مبتنی بر منویات فرمانده الهی و حسینی است، مجری دستورات و اوامری است که نشأت گرفته از قرآن و اسلام است و هدفش حاکمیت ارزشها و حفاظت از مقدسات است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز در شرایطی به سر می بریم که فرمانده معظم کل قوا اعلام رضایت فرمودند، پلیس ما امروز انقلابی، ولایی، مقتدر، هوشمند، دقیق و همیشه در صحنه است، با ایثار و جان نثاری و شهامتش مقبول و محبوب امت حزب الله است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]