آئین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی برگزار شد
آئین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی برگزار شد

آئین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی در بهشت زهرا امروز صبح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، آئین افتتاحیه اردوهای بسیج دانش‌آموزی راهیان بهشت تحت عنوان هم‌عهدی با شهدا همراه با اجتماع ۲ هزار و ۴۰۰ نفری دانش‌آموزان شهر تهران صبح امروز در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران در این مراسم با بیان اینکه در حقیقت سرمایه نظام همین جوانان و نوجوانان هستند، اظهار کرد: امروز افتخار داریم به صورت نمادین با تعدادی از دانش آموزان در محل بهشت زهرا در جوار حرم مطهر حضرت امام(ره) و جوار مزار شهدا حاضر شویم و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کنیم و پای نظام و انقلاب بایستیم.

وی گفت: ما امروز در منطقه شاهد اتفاق بی‌بدیعی هستیم که جهان آن را تابحال تجربه نکرده است؛ اگر امروز رژیم صهیونیستی در جایگاه شکست است و از جبهه مقاومت تو دهنی خورده است به خاطر این است که مردم فلسطین از انقلاب اسلامی الگو گرفتند.

مدیرکل آموزش و پروش تهران بیان کرد: امروز اگر جهاد اسلامی و حزب الله و حماس در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی ایستاده و از آن هراسی ندارد به خاطر این است که بر اساس منویات امام(ره) و رهبر انقلاب حرکت کردند.

کریمیان افزود: همانطور که جنگ به دو دسته تقشیم می‌شود ما در عرصه قدرت هم دو عرصه نرم و سخت داریم‌ و اگر تجهیزات و غیره نظامی قدرت سخت باشند، آرمان‌ها و شهدا قدرت نرم هستند؛ شهدایی که امروز مهمان آن‌ها هستیم بدون شک قدرت نرم انقلاب اسلامی و الگوی انسان‌ها هستند.

وی ادامه داد: این شهیدان نه فقط برای جوانان و نوجوانان بلکه برای تمام محور مقاومت الگو هستند؛ باید توجه داشت که روزی که به خاطر شرایط خیلی آمادگی دفاع از مرزها را نداشتیم، جوانانی از کف مدرسه و محلات برای دفاع از ایران جانشان را کف دست گرفتند و جان فدا کردند که امروز شاهد تنومند شدن نهال سال ۵۷ هستیم.

مدیرکل آموزش و پروزش تهران با بیان اینکه سایه این شهدا بر روی سر تمام مردم محور مقاومت است، اضافه کرد: با پیروی از راه شهدا ان‌شالله رژیم صهیونیستی را شکست خواهیم داد و اشغال سرزمین‌ فلسطین پایان خواهد یافت و پرچم انقلاب اسلامی و امام حسین(ع) نه فقط در آسیا که در سراسر جهان برافراشته می‌شود که راه رسیدن به این هدف پیروی از امام(ره) و رهبر انقلاب و راه شهدا است.

در ادامه این مراسم سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ نیز اظهار کرد: از همه ۳۰ هزار شهید و شهدای جهان اسلام و شهدایی که این روزها در فلسطین به شهادت رسیدند یاد می‌کنیم.

وی گفت: خداوند را شاکریم که در آستانه برگزاری گنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت، امروز شاهد برگزاری یکی از برنامه‌های محوری هستیم.
 

آئین افتتاح اردوهای بسیج دانش آموزی برگزار شد

 

فرمانده سپاه تهران بزرگ‌بیان کرد: عهد امروز دانش‌آموزان این است که به بهترین شکل ممکن از دستاوردهایی که به برکت خون شهدا حاصل شده، حفاظت و پاسداری کنند؛ پس امروز عهد می‌بندیم که قدر این دستاوردها را بدانیم و در راستای اعتلای ایران و انقلاب اسلامی بکوشیم.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتیم این مراسم نمادین و آغاز کار بود و از امروز ۲۴ هزار دانش‌آموز شهر تهران با حضور در گلزار شهدا با شهیدان هم پیمان می‌شوند.

در این مراسم دانش‌آموزان مدارس مختلف تهران با حضور در قطعات مختلف گلزار شهدا با ذکر فاتحه و اهدای گل با شهدا عهد و قرار بستند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]