۱۵ مشاور املاک غیرمجاز در بهارستان پلمب شد
۱۵ مشاور املاک غیرمجاز در بهارستان پلمب شد

مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از پلمب ۱۵ مشاور املاک غیرمجاز در شهرستان بهارستان به دلیل نداشتن کدرهگیری و اخذ مبالغی بیش از تعرفه های مجاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مجتبی صادقی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران اظهار کرد: طی هماهنگی های انجام شده با نماینده وزارت راه و شهرسازی و حضور ایشان در فرمانداری بهارستان به همراه فرماندار و سایر نهادهای ذیربط و مسئول گشتهای مشترک کنترل بازار اجاره و مستغلات در بهارستان شروع شد و پس از بازدیدهای متعدد و مکرر ۱۵ مشاور املاک غیرمجاز در این شهرستان پلمب شد.

صادقی نداشتن کدرهگیری و قولنامه های دستی و همچنین اخذ مبالغی بیش از تعرفه های مجاز را عامل اصلی تخلفات مشاورین املاک غیرمجاز برشمرد و گفت: تخلف مهم بعدی نداشتن پروانه کسب است و مردم باید آگاه باشند که بلافاصله پس از ورود به یک بنگاه مشاور املاک در وهله اول می بایست پروانه کسب مشاور املاک را که بر دیوار نصب شده است مشاهده کنند.

وی از بازرسی و گشت های میدانی در سه شهر صالحیه،گلستان و نسیم شهر زیرمجموعه فرمانداری شهرستان بهارستان خبر داد و تصریح کرد : این گشت‌ها به صورت محسوس و یا نامحسوس تا شناسایی همه واحدهای غیرمجاز و متخلف در سطح شهرستان‌های رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر (حوزه جنوب غرب استان تهران) به منظور ساماندهی بازار مسکن و املاک ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]