کشف ۱۵ هزار قرص روانگردان در ری+فیلم
کشف ۱۵ هزار قرص روانگردان در ری+فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۵ هزار قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روان‌گردان و ۶ لیتر شربت تریاک خبر داد و گفت: راننده متواری خودروی حامل مواد روانگردان پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز توسط پلیس متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری عامل توزیع مواد مخدر اظهار کرد: نوزدهم مهرماه امسال مأموران عملیات کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد در پی پوشش دهی انتظامی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کوییک سفید رنگ در محور ری- ورامین مشکوک می‌شوند.

وی افزود: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می‌شود خودرو دارای دستور توقیف از مقام قضائی است که بلافاصله مأموران وارد عمل شده و دستور توقف خودرو را اعلام ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت از متواری می‌شود و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودرو در ابتدای شهر قلعه‌نو متوقف و در بازرسی از داخل خودرو، بیش از ۱۵ هزار عدد قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روان‌گردان و همچنین ۶ لیتر شربت تریاک کشف شد.

سرهنگ طرهانی به دستگیری راننده خودرو اشاره و ابراز داشت: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی اعزام شد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]