پیش‌بینی قیمت بیت کوین و اتریوم در کوتاه مدت
پیش‌بینی قیمت بیت کوین و اتریوم در کوتاه مدت

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی نمودار قیمتی دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین و اتریوم در کوتاه‌مدت بپردازیم.

بیت کوین همچنان در محدوده ۲۴،۸۰۰ تا ۲۶،۸۳۳ دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد گاوها و خرس‌ها شرط‌بندی بزرگی نمی‌کنند.

نمودار-بیتکوین

نمودار روزانه BTC/USDT.

شیب رو به پایین میانگین‌های متحرک و قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش، نشان می‌دهد که خرس‌ها برتری دارند. با این حال، فروشندگان ممکن است برای از سرگیری حرکت نزولی با مشکل مواجه شوند؛ زیرا گاوها با قدرت از سطح ۲۴،۸۰۰ دلار دفاع می‌کنند.

اگر قیمت از این حمایت بازگردد، نشان می‌دهد که جفت BTC/USDT ممکن است برای مدتی بیشتر به تثبیت خود ادامه دهد. صعود به بالای سطح ۲۶،۸۳۳ دلار، اولین نشانه قدرت گاوها خواهد بود. این امر می‌تواند قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۸،۸۰۶ دلار) و سپس، به ۳۰ هزار دلار برساند.

اتریوم

اتریوم در نزدیکی حمایت حیاتی با قیمت ۱،۶۲۶ دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد خرس‌ها فشار فروش را حفظ کرده‌اند.

نمودار-بیتکوین۱

نمودار روزانه ETH/USDT.

عدم موفقیت گاوها در شروع یک برگشت قوی، خطر شکست به زیر ۱،۶۲۶ دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ETH/USDT می‌تواند به ۱،۵۵۰ دلار سقوط کند. در این سطح ممکن است شاهد خرید قوی توسط گاوها باشیم.

اگر قیمت از این سطح بالا برود، اما از ۱،۶۲۶ دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها این سطح را به مقاومت تبدیل کرده‌اند. در این صورت، اتریوم ممکن است روند نزولی را به سمت ۱،۳۶۸ دلار آغاز کند. گاوها باید قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۷۱۶ دلار) برسانند تا سیگنال بازگشت را نشان دهند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]