دلیل سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت صهیونیست‌ها چیست؟
دلیل سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت صهیونیست‌ها چیست؟

امام جمعه دماوند گفت: کشورهای دنیا و مدعیان حقوق بشر چرا در برابر جنایت جنگی صهیونیست‌ها ساکتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: قضیه فلسطین مربوط به دولتی از دولت‌های اسلامی هم نیست، بلکه مربوط به یک ملت است، ملتی که به زور او را از خانه‌اش بیرون کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر حسین بن علی(ع) امروز بود، می‌گفت شعار امروز تو باید فلسطین باشد و شمر امروز را بشناس، افزود:️ از ۵۴ سال قبل به نقل شهید مطهری، یهودیان دنیا برای صهیونیست‌ها پول‌های فراوان واریز و حمایت مالی می‌کردند و می‌کنند، اما خاک بر سر برخی دولت‌های ثروتمند اسلامی که می‌توانند به مقاومت اسلامی در فلسطین و مسلمین فلسطینی کمک کنند اما فقط تماشاگرند.

کمک به مردم غزه واجب است

امام جمعه دماوند گفت: مردم مظلوم غزه خصوصاً کودکان و زنان و غیرنظامیان این شب‌ها و روزها در زیر بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند و فریاد یا للمسلمین سر می‌دهند؛ لذا بر همه مسلمین جهان واجب است که به آن‌ها کمک کنند.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با بیان اینکه مجاهدان فلسطینی کار بزرگی را آغاز کردند و باید به آن‌ها آفرین گفت، ادامه داد: این مجاهدان را باید تحسین کنیم چراکه صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل کردند و هیمنه پوشالی آن‌ها را شکستند؛️ بیرون کردن صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی حق طبیعی و قانونی فلسطینی‌هاست و ما از عملیات طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم.

صهیونیست‌ها فقط زبان زور را می‌فهمند

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها زورگو هستند، آن‌ها زبان خوش را نمی‌فهمند و فقط زبان زور را می‌فهمند؛ آن‌ها به زور سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرده‌اند و باید با زور آن‌ها را بیرون کرد؛ باید مناطق اشغالی همواره ناامن بماند تا به تدریج صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی کوچ کنند و به کشورهای اروپایی یا آمریکایی بروند.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه همه باید مراقب باشیم کسی گول مظلوم‍‌نمایی دشمن را نخورد، افزود: رسانه‌های غربی مثل همیشه دروغ می‌گویند، جنایات ۷۵ ساله صهیونیست‌ها فراموش شدنی نیست؛ عوض کردن جای شهید و جلاد شگرد قدیمی تبلیغاتی دشمن برای فریب دادن مردم ماست.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: ظالم آن صهیونیست‌هایی هستند که آب و برق و کمک‌های انسانی را به روی دو میلیون نفر مردم غزه بسته‌اند و ۵۰۰۰ اسیر فلسطینی را به خطر مرگ از تشنگی تهدید کرده است و مظلوم، کودکان و زنان تشنه و گرسنه فلسطینی هستند.

وی تصریح کرد: اما در این خصوص سازمان ملل چه می‌کند؟ اتحادیه عرب چه اقدام موثری کرده است؟ کشورهای دنیا و مدعیان حقوق بشر چرا در برابر جنایت جنگی صهیونیست‌ها ساکتند؟

امام جمعه دماوند ادامه داد: امروز روزی است که همه مردم مسلمان مخصوصاً همسایگان فلسطین و همه مسلمین جهان و همه آزادی‌خواهان و دوستداران انسانیت باید به کمک مردم فلسطین بشتابند؛ شیطان بزرگ آمریکا و سگ زنجیری او اسرائیل غاصب برای نجات از مهلکه کنونی شروع به پارس کردن کرده‌اند و جنگ روانی راه انداخته‌اند.

چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتی‌بان؟

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی افزود: آمریکا و انگلیس با فرستادن ناو هواپیمابر و تجهیزات نظامی قصد دارند که نیروهای مقاومت را بترسانند، اما چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتی‌بان؟ نیروهای مقاومت به خداوند توکل دارند و به امداد غیبی الهی امیدوارند و از فرعون‌ها و نمرودها نمی‌ترسند و مردم مسلمان دعاگوی رزمندگان خود هستند.

وی گفت: حاضران در ناوهای آمریکایی و نیروهای دشمن غاصب بدانند، این بار رویکرد اقدام مقاومت از دفاعی به تهاجمی و از محدود به گسترده تغییر پیدا کرده است️ و اگر غلطی از آن‌ها سر بزند و بخواهند به ظلم خود در کشتار مردم غزه ادامه دهند، ناوهای آن‌ها توسط نیروی مقاومت به جهنمی پر از آتش و خاکستر تبدیل خواهد شد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: عملیات مقاومت در حال توسعه به همه سرزمین‌های اشغالی است و ارتش اسرائیل ابتکار عملی ندارد و️ اسرائیلی‌ها اگر بخواهند به صورت زمینی وارد غزه بشوند، عملاً وارد جهنم شده‌اند و کارشان تمام خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]