کشف کالای قاچاق ۸۰ میلیارد ریالی در پردیس
کشف کالای قاچاق ۸۰ میلیارد ریالی در پردیس

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف تعدادی دستگاه بدنسازی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سردار دلاور القاصی مهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف هشت میلیارد تومان کالای قاچاق در پردیس، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعداد لوازم ورزشی در انباری در سیاه سنگ پردیس پیگیری موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی پردیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از اخذ مجوز قضایی به محل اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف تعدادی دستگاه بدنسازی نو و مستعمل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ابراز کرد: محل مورد نظر پلمب و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

القاصی مهر بیان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می‌شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]