رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال به میزبانی پردیس برگزار می‌شود
رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال به میزبانی پردیس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در مرحله استانی به میزبانی شهرستان پردیس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، اولین جلسه ستاد برگزاری رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال شامگاه سه شنبه با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهرداران، بخشداران و رؤسای ادارات شهرستان پردیس، اعضای شورای اسلامی شهر بومهن و عضو هیئت مدیره‌ شرکت عمران پردیس در سالن جلسات شهرداری پردیس برگزار شد.

بنابراین گزارش اولین جلسه ستاد هماهنگی رویداد تولید محتوای استان تهران به میزبانی شهرستان پردیس آغاز و طی این جلسه ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس ضمن قدردانی از حضور روسای ادارات شهرستان پردیس به اهمیت و ارزش بحث تولید محتوا در عصر حاضر پرداخته و اظهار کرد: نظر به عملکرد خوب شهرستان پردیس و وجود ظرفیت های قابل توجه در حوزه تولیدات دیجیتال، امسال در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در مرحله استانی، شهرستان پردیس میزبان سایر شهرستان های استان تهران می‌باشد.

این رویداد در چهار مرحله برگزار می شود

داوود عباسی معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس در ادامه ضمن تشریح دقیق‌ این برنامه و اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی در تاریخ ۱۹‌ آبان ماه ابراز کرد: پس از مرحله شهرستانی که در تمام استان تهران برگزار می شود، منتخبین مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

عباسی ادامه داد: شرکت کنندگان این رویداد در چهار مرحله اینفوگرافیک ( کمیک موشن و استاپ موشن )، تولید بازی های موبایلی، تولید اپلیکیشن های موبایلی باهم رقابت خواهند کرد. 

رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال به میزبانی پردیس برگزار می‌شود

 

ابلاغ مسوولیت های اجرایی ادارات در این رویداد

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس نیز ضمن اشاره به این نکته که میزبانی شهرستان پردیس از تیم‌های شهرستان های استان تهران میبایست به شایستگی انجام پذیرد، عنوان کرد: مسوولیت های اجرایی هر یک از ادارت شهرستان پردیس مشخص است و این موارد به تمامی مدیران ادارات ابلاغ می شود.

شایان ذکر است؛ تبلیغات این رویداد مهم به زودی در سطح شهرستان پردیس اطلاع رسانی شده و همه علاقه مندان به این حوزه می‌تواند از طریق راه های ارتباطی طرح شده پس از ثبت نام با یکدیگر به رقابت بپردازند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]