دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 49097
  • 13 دسامبر 2023 - 0:12
  • 97 بازدید
  • ۰ دیدگاه

راه کوییک S و کوییک R از هم جدا شد+ جدول قیمت

راه کوییک S و کوییک R از هم جدا شد+ جدول قیمت
راه کوییک S و کوییک R از هم جدا شد+ جدول قیمت

اکوایران: رصد بازار نشان می‌دهد امروز خانواده کوییک با افت و رشد قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط سردرگمی قیمتی را در میان سایپایی‌ها شاهد بودیم.

به گزارش اکوایران؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز کاهش ۲ میلیون تومان و افت یک میلیونی قیمت داشتند و بیشتر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند. همچنین یکی از خودروهای سایپا هم رشد قیمتی یک میلیون تومانی داشت.

سردرگمی قیمت در بازار سایپایی‌ها در حالی امروز رقم خورد که دلار همچنان بدون تغییر است و از سوی دیگر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته به روی خودروهای داخلی باز شده است، با این حال محصولات سایپا روی خوشی به باز شدن این سامانه نشان ندادند و با این شرایط امروز «کوییک دنده‌ایS» کاهش قیمت داشت و «کوییک دنده‌ایR» هم با رشد در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار ۵۸۸ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک در کنار رشد،‌ کاهش قیمت هم داشتند. با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۲ میلیونی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و «تیبا صندوق‌دار» ۳۳۵ میلیونی ماند و«تیبا ۲ معمولی» هم  ۳۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز ۳۶۰ میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 21

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.