از اساتید مربی نخبگان کشور حمایت خواهیم کرد
از اساتید مربی نخبگان کشور حمایت خواهیم کرد

اقتصاد ایران: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز درسیزدهمین یادواره شهید شهریاری دانشگاه شهید بهشتی، گفت: هر حمایتی که می خواهیم از نخبگان انجام دهیم از استادان مربی انجام خواهیم داد و هسته های استاد محور باید شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سیزدهمین یادواره شهید مجید شهریاری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور  روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همسران شهدای علمی امروز ( ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲) برگزار شد. 

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید شهریاری، گفت: همه افراد ویژگی‌های شاخصی دارند، حتی شهدای هسته ای ما هم ویژگی و شاخصه خاصی دارند، یکی از ویژگی های پر رنگ زندگی شهید شهریاری ربوبیت و تربیت بود. 

وی افزود: به نسبت بقیه شهدا هم که نگاه می کنیم این ویژگی مربی بودن و تربیت گر بودن در شهید شهریاری متمایز بود و ایشان شاگردان بسیار زیادی تربیت کردند.  

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در ادامه تاکید کرد: معلمی یکی از مهم ترین ویژگی‌های شخصیت شهید شهریاری بود و خصوصیت پرورش گری متاسفانه در روزگار ما کمتر به آن توجه می شود. 

وی  با تاکید بر اینکه استادان ما کمتر صاحب مکتب هستند، افزود: استادان ما الان کمتر صاحب مکتب هستند، وقتی می گوییم مکتب یعنی منظورمان همه ابعاد وجود زندگی یک آدم است. 

معاون علمی رئیس جمهور گفت: باور بنده هم این است که اگر می‌خواهیم به نخبگان دانشگاهی توجه کنیم روش‌های بسیار خشک محاسباتی مثل فراخوان زدن و امتیاز بندی کردن ما را به نتیجه خوبی نمی‌رساند و مسئله ای که الان در بنیاد نخبگان پیگیری می‌کنیم این است که اساتیدی که با دانشجویان نخبه در ارتباط هستند را پیدا کنیم. 

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر حمایت از استادان مربی در بنیاد نخبگان، گفت: هر حمایتی که می خواهیم از نخبگان انجام دهیم از استادان مربی انجام خواهیم داد و هسته های استاد محور باید شکل بگیرد. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]