شهردار جدید رباط کریم معارفه شد
شهردار جدید رباط کریم معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید رباط کریم با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس پیش از ظهر امروز مراسم معارفه حمیدرضا اله‌یاری با حضور ۴۰۰ نفر از مردم و مسئولین در سالن هاشمی رفسنجانی آموزش پرورش این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه رباط‌کریم در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر با همراهی شورای شهر با سرعت بالایی آغاز شود تا مردم شریف منطقه طئم خدمت این مدیر با تجربه را بچشند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: شهر رباط‌کریم از لحاظ عمران و توسعه شهری بخاطر تنگ نظری‌ها، دچار عقب ماندگی شده است که باید در اسرع وقت جبران شود.

 

امام جمعه رباط‌کریم تصریح کرد: شهردار باید شهامت رفتن در دل کار بزرگ را داشته باشد و با اجرای چند پروژه شاخص و عظیم، باعث شود، رباط‌کریم از این وضعیت و حالت خارج شود.

 

وی در ادامه خواهان اجرای سیاست‌های انقباضی و جلوگیری از برخی ریخت و پاش‌ها شد و گفت: شهرداری ما که می‌تواند با ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر اداره شود، ۱۰۲۰ نفر نیرو دارد و ماهانه ۲۲ میلیارد تومان حقوق و بیمه پرداخت می‌کند. 

 

حجت‌الاسلام ترابی در ادامه بحث ایجاد درآمد پایدار شهری را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران، دستیابی به توسعه پایدار شهری است که یکی از مهمترین ابزارهای آن، ایجاد درآمد پایدار است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت‌بندی در عمران و خدمات شهری را خواستار شد و گفت: در ارائه خدمات و اجرای پروژه‌ها نباید بخشی‌نگری کرد و همه محلات شهری باید از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند. 

 امام جمعه رباط‌کریم توجه همزمان به امور زیربنایی و روبنایی را لازمه رضایتمندی مردم دانست و افزود: ایجاد فضاهای پرنشاط شهری مانند فرهنگسراها، فضاهای ورزشی، دینی باید در دستورکار قرارگیرد.

حمیدرضا اله‌یاری شهردار منتخب رباط‌کریم در جمع خبرنگاران بر توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری تاکید و اظهار کرد: ساخت ایستگاه متروی رباط کریم از مهمترین اقدامات و برنامه‌های کاری من در این شهرستان خواهد بود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]