کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز
کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که دارندگان بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها و فروش سریع آن ندارند.

به گزارش اکوایران، ورود بیت‌کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در حدود یک دهه اخیر رسیده است.

به نوشته کوین تلگراف، داده‌ها نشان می‌دهد ورود روزانه بیت‌کوین به صرافی‌ها از زمانی که این ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۲۴ به رکورد قیمتی ۷۳ هزار و ۸۰۰ دلار برسد، به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد معامله‌گران بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها برای فروش سریع ندارند و خواهان نگه داشتن آن هستند. طبق اعلام کریپتو کوآنت، در آوریل و می ۲۰۲۴، ورود روزانه بیت‌کوین به حساب‌های صرافی‌های اصلی به پایین‌ترین سطح خود در ۱۰ سال گذشته رسید. به طور مثال،‌ در ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت)، تنها ۸ هزار و ۴۰۰ بیت‌کوین وارد صرافی‌ها شدند.

آخرین باری که چنین جریان‌های کوچکی از بیت‌کوین وارد صرافی‌ها می‌شد، قیمت این ارز دیجیتال کمتر از هزار دلار بود.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) از ۶۲ هزار و ۹۱۸ دلار تا ۶۴ هزار و ۳۶۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، ۶۳ هزار و ۲۰۶ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۷۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴/۹۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، ۵ درصد بیشتر شده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۲۸ دلار تا ۳ هزار و ۱۲۸ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، ۳ هزار و ۴۴ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۳۰ دلار کمتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱/۲۹ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]