پروژه آبرسانی به پادگان شهید زیادیان پایان یافت
پروژه آبرسانی به پادگان شهید زیادیان پایان یافت

مدیر امور آبفای خاوران گفت: لوله گذاری قسمت انتهایی پروژه آبرسانی به پادگان شهید زیادیان با مسافتی حدود ۲ کیلومتر در بزرگراه امام رضا(ع) به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، امید صابری مدیر امور آبفای خاوران اظهار کرد: لوله گذاری قسمت انتهایی مسیر پروژه آبرسانی به پادگان شهید زیادیان با مسافتی حدود۲کیلومتر در بزرگراه امام رضا(ع)  با وجود مشکلات زیاد اجرایی به اتمام رسید.

وی گفت: پروژه چالش برانگیز پادگان زیادیان به دلیل عمق زیاد، وجود خاک ریزشی محل حفاری و فضای کم لوله کیسینگ در زیر بزرگراه امام رضا(ع)، پس از بررسی روش‌های متعدد اجرایی و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات لوله‌رانی به روش لوله شکافی که بیشتر در حوزه اجرای شبکه های فاضلاب کاربرد دارد، اجرا شد.

صابری افزود: یکی از چالش‌های اساسی اجرای این بخش از پروژه، عدم ورود آسیب به لوله‌های فولادی موجود در کیسینگ و جلوگیری از بروز قطعی در آب دریافتی از خط ماملو و خطوط تامین کننده آب شرب مشترکین شمال اتوبان، به هنگام عبور لوله سوم از داخل کیسینگ بود که با تلاش و نظارت عوامل اجرایی امور خاوران و معاونت بهره برداری و توسعه آب این بخش از پروژه نیز بدون مشکل به اتمام رسید.

اجرای عملیات حفر چاه آب در اتوبان شهید هاشمی آغاز شد

مسلم سلطانیان مدیر امور آبفای کهریزک بیان کرد: در راستای اجرای پروژه های تنش آبی جهت گذر از محدودیت های منابع آبی، نصب لوله گذاری اولیه برای آماده سازی حفاری یک حلقه چاه جدید در اتوبان هاشمی به مرحله اجرا رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا آخر دی ماه سال جاری عملیات حفاری به پایان خواهد رسید.

توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی جنوب تهران

بهروز محمدزاده مدیرآب و فاضلاب ناحیه ۱۷ شهریور گفت: عملیات توسعه و بازسازی ۲۵۰متر شبکه توزیع آب محدوده روستای امین آباد با هدف آبرسانی به مشترکین آبفای منطقه شش به اجرا درآمد.

وی افزود: این اقدام به همت و تلاش امداگران فنی ناحیه یک، مشارکت و نظارت دفتر امور اجرای طرح‌ها و همکاری و هماهنگی معاونت بهره بردای، به طول حدود ۲۵۰ متر در اقطار ۱۰۰ میلی متری در روستای امین آباد کوچه بهار انجام شد و حفاری و تهیه لوله ۱۰۰ بر عهده دهیاری می‌باشد.

مدیرآب و فاضلاب ناحیه ۱۷ شهریور ادامه داد: با اجرای این عملیات ۹۰ فقره انشعاب بازسازی می‌شود و لازم به ذکر است که کل مسیر بر روی مسیر سخت، کوه وسنگ قراردارد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]