یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 53301
  • 01 ژانویه 2024 - 20:12
  • 41 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۱ دی ۱۴۰۲/ نوسان محدود قیمت در بازار ارز و طلا

قیمت دلار امروز ۱۱ دی ۱۴۰۲/ نوسان محدود قیمت در بازار ارز و طلا
قیمت دلار امروز ۱۱ دی ۱۴۰۲/ نوسان محدود قیمت در بازار ارز و طلا

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد امروز با یک افزایش محدود به سطح ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. قیمت سکه در سطح ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نوسان محدودی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، دو‌شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش محدود ۲تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۳۲ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو با کاهش ۳۸ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۷ هزار و ۳۹۳ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۹۰ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۷۵ تومان، ۴۳ هزار و ۱۳۵ تومان و ۱۰ هزار و ۶۴۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز ‌دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۴) در بازار آزاد اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا داشت و همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز (تا حوالی ساعت ۱۴) در سطح ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تقریبا افزایشی بوده است.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز تا حدودی افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۱ دی (تا حوالی ساعت ۱۴) در کانال ۲۹ میلیون تومانی نوسان داشته و با افزایش ۲۵ هزار تومانی در سطح ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است. قیمت ربع سکه نیز با افزایش اندک نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
هجوم دیوانه‌وار چینی‌ها به سمت طلا؛ آینده فلز زرد تحت تاثیر نفوذ چین 05 مه 2024

هجوم دیوانه‌وار چینی‌ها به سمت طلا؛ آینده فلز زرد تحت تاثیر نفوذ چین

اکوایران: قیمت جهانی طلا در حالی به بالاترین سطح خود رسید که سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان چینی این فلز را با سرعت بی‌سابقه‌ای خریداری می‌کنند.

بازار سکه در انتظار گروسی/  کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟ 05 مه 2024

بازار سکه در انتظار گروسی/ کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟

اکوایران: سکه‌بازان می‌گویند در روز جاری مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال ورود این فلز گران‌بهای داخلی به کانال ۴۲ میلیون تومان وجود دارد.

بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳ 05 مه 2024

بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳

به عقیده تحلیلگران فنی، گارد بازار همچنان نزولی است و قیمت دلار با اصلاح می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود. حالا سوال این است که کف جدید قیمت دلار کجاست؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.