ادامه اختلال در سامانه سماح سازمان حج و زیارت
ادامه اختلال در سامانه سماح سازمان حج و زیارت

مخاطبان فارس با ارسال پیام‌های از ادامه‌دار بودن اختلال در سامانه سماح گلایه کردند. به گفته دبیر کمیته ثبت‌نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین مشکل این سامانه تا فردا برطرف می‌شود.

خبرگزاری فارس- تهران، مخاطبان فارس با ارسال پیام هایی از اختلال در سامانه سماح برای ثبت نام اربعین خبر دادند.

یکی از مخاطبان به خبرنگار فارس گفت: از دیروز سامانه به کندی باز می‌شود و در صورتی هم که سایت باز شود مراحل ثبت نام پیش نمی روند.

مخاطب دیگری که خود در سامانه ثبت نام کرده بود گفت: چند روز پیش مشخصات خودم را در سامانه ثبت کردم ولی امروز برای ثبت مشخصات خانواده با مشکل مواجهه شدم.

در این خصوص حمیدرضا محمدی، دبیر کمیته ثبت‌نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین گفت: نسخه جدید سامانه سماح امسال رونمایی شده و در دسترس زائران قرار گرفته است. با این وجود سعی داریم مشکلات در سامانه را به سرعت و بزودی رفع کنیم.

طبق گفته این مسئول، همکاران در معاونت فناوری اطلاعات در حال رفع مشکلات سامانه سماح است و نهایتاً تا فردا اختلال در سامانه مرتفع خواهد شد.

گفتنی است تا ظهر ۲۸ مرداد ماه، یک میلیون و ۲۱۶ هزار زائر اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند.

سامانه سماح از چهارم مرداد به همت سازمان حج و زیارت در دسترس قرار گرفت و متقاضیان زیارت اربعین برای تشرف و دریافت ارز اربعین و همچنین بیمه سفر باید در این سامانه ثبت‌نام کنند، طبق گزارش های مردمی این سامانه از دیروز دچار اختلال شده و امکان ثبت نام برای زوار وجود نداشته است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]