خبر فوری و مهم از افزایش حقوق بازنشستگان /به زودی حقوق بازنشستگان همسان سازی می‌شود
خبر فوری و مهم از افزایش حقوق بازنشستگان /به زودی حقوق بازنشستگان همسان سازی می‌شود

حقوق بازنشستگان انتظامی نیز همسان سازی خواهد شد و این قشر از جامعه نیز مشمول افزایش حقوق خواهند گردید.

به گزارش نبض بازار،سعود جعفری‌نسب رئیس کانون بازنشستگان انتظامی کشور گفت حقوق بازنشستگان انتظامی به زودی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شالوده و اساس امنیت کشور را مدیون همین بازنشستگان هستیم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش‌های خود در تمام نقاط مرزی و جغرافیایی کشور، این امنیت را ماندگار و پایدار کردند.

رئیس بازنشستگان انتظامی کشور با اشاره به ناآرامی‌های کشورهای همسایه خاطرنشان‌کرد: علی‌رغم ناآرامی‌ها و گرفتارهای متعدد در اقصی نقاط جهان، کشور ایران اسلامی مانند یک جزیره در بین این بحران، از امنیت خوب و پایداری برخوردار است و این امنیت را مدیون شهدایی هستیم که با نثار جان خود برای ملت ایران به ارمغان می‌آورند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، ادامه داد: حقوق کافی و نشاط از جمله موضوعات مهمی است که باید بازنشستگان از آن برخوردار باشند و تلاش داریم ظرف یکی، دوماه آینده حقوق بازنشستگان انتظامی را همسان‌سازی کنیم و افزایش ۲۰ درصدی داشته باشیم.

جعفری‌نسب گفت: در برنامه هفتم توسعه نیز، اقدامات و تصمیمات خوبی برای بازنشستگان کشوری و لشکری در نظر گرفته شده‌است که با تحقق آنها وضعیت معیشتی و مالی این عزیزان بهتر خواهدشد. اتفاقات غزه، عاشورا را برای ما تداعی می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]