اقتصادآنلاین – فائزه امین پویا؛ علت طعم بد در چای ساز می تواند به دلیل عوامل متعددی باشد، از جمله:   رسوبات معدنی انباشته شده: با گذشت زمان و استفاده نادرست ممکن است رسوباتی در دستگاه چای ساز شما تجمع پیدا کرده باشد که منجر به ایجاد بو یا طعم بد چای درون آن خواهد […]

اقتصادآنلاین – فائزه امین پویا؛ علت طعم بد در چای ساز می تواند به دلیل عوامل متعددی باشد، از جمله:

  رسوبات معدنی انباشته شده: با گذشت زمان و استفاده نادرست ممکن است رسوباتی در دستگاه چای ساز شما تجمع پیدا کرده باشد که منجر به ایجاد بو یا طعم بد چای درون آن خواهد شد.
 استفاده از چای های قدیمی و مونده: یکی از مهمترین مواردی که منجر به طعم و بوی بد چای در چایساز می شود، استفاده از چای بی کیفیت یا نامرغوب می باشد.

 استفاده از آب سخت: در صورتی که منطقه شما دارای آب سخت و همراه با املاح زیادی باشد، موجب ایجاد بوی و طعم نامناسب به هنگام دم کردن چای خواهد شد.

 تعمیر مجدد دستگاه: در صورتی که به تازگی اقدام به تعمیرات چای ساز خود کرده باشید، ممکن است این طعم و بوی بد مربوط به نو بودن قطعات به کار رفته درون دستگاه یا چسب آب بندی آن باشد.

توصیه می شود قبل از استفاده اول چایساز را کاملا تمیز کنید و از برگ های چای تازه و مرغوب برای داشتن بهترین طعم استفاده کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است نقص ساخت یا مشکل در مواد استفاده شده باشد .

در بازار لوازم خانگی قیمت چای ساز فلر مدل  TS ۳۰۰ مبلغ ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت چای ساز میگل مدل TTA۵۶۰۳ مبلغ ۳,۳۴۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس لوازم خانگی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت انواع چای ساز
برند مدل قیمت / تومان
میگل GTS ۲۲۰

۱,۸۶۰,۰۰۰

بوش TTA۵۶۰۳

۳,۳۴۰,۰۰۰

فلر  TS ۲۸۶

۴,۹۵۰,۰۰۰

سیج BTM۸۰۰BSS

۱۸,۷۶۰,۰۰۰

هاردستون TKS۲۰۲۰

۱۷,۵۰۰,۰۰۰

فلر  TS ۳۰۰

۱۷,۵۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]