امام جمعه دماوند: رژیم صهیونیستی به مرگ نزدیک شده است
امام جمعه دماوند: رژیم صهیونیستی به مرگ نزدیک شده است

امام جمعه دماوند گفت: رژیم صهیونیستی به حال احتضار و مرگ نزدیک شده است و آمریکا به او تنفس مصنوعی می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ایران تلاش می‌کند که حمایت بین‌المللی از مظلومین فلسطین را ایجاد کند و تلاش برای برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در همین راستا انجام می‌شود‌.

وی افزود: برادران و خواهران ما در فلسطین بدانند که تنها نیستند و همه مسلمین جهان خود را برای کمک به آنها آماده کرده‌اند؛ باید افکار عمومی جهان علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها متحد شود و فشارهای بین‌المللی روی آنها افزایش یابد.

آبروی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی رفت

امام جمعه دماوند گفت: فلسطینی‌ها در مرحله اول جنگ پیروز شدند و ضربه جبران ناپذیری به صهیونیست‌ها وارد کردند و اکنون نوبت پیروزی در جنگ حقوقی و دیپلماتیک علیه دشمن غاصب است؛ همه باید بر سر اسرائیل فریاد بزنند که چرا غیرنظامیان و زنان و کودکان را می‌کشید و خوشحالی می‌کنید و چرا از تسلیحات ممنوعه مثل بمب‌های فسفری استفاده می‌کنید و چرا آب و برق و گاز را بر روی مردم بی‌دفاع بسته‌اید.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: پیروزی رسانه‌ای بر صهیونیست‌ها اولویت فعلی جبهه مقاومت است و همه باید در این راه قدم بردارند و حقایق را بیان کنند؛ یکی از برکات عملیات طوفان الاقصی توقف عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: اخراج سفرای دشمن صهیونیستی از کشورهای مختلف جهان و قطع ارتباط با آنها و بستن سفارتخانه‌های آنها که حقیقتاً لانه‌های شیطان است، اقدام لازم و ضروری حافظان حقوق انسانیت است و در عملیات طوفان الاقصی آبروی صهیونیست‌ها رفت و همه دیدند که لانه آنها از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

رژیم صهیونیستی به مرگ نزدیک شده است

امام جمعه دماوند اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به حال احتضار و مرگ نزدیک شده است و آمریکا به او تنفس مصنوعی می‌دهد و غافل از آنکه کرک و پر دشمن صهیونیستی ریخته و حنایش دیگر رنگی ندارد و رو به موت است؛ وقتی رئیس جمهور آمریکا در این روزها تمام قد کنار نخست وزیر اسرائیل می‌ایستد و از او دفاع می‌کند، بار دیگر ضد بشر بودن آمریکا برای مردم جهان تداعی می‌شود و اینکه سگ زرد برادر شغال است.

فتاح‌دماوندی افزود: آمریکا و اسرائیل غاصب بدانند که اگر بخواهند به جنایات ضد بشری خود ادامه دهند، جبهه‌های جدیدی علیه آنها گشوده خواهد شد و دلاور مردان مقاومت، خاورمیانه را به گورستان آنها تبدیل خواهند کرد و ناامن کردن خاورمیانه برای آمریکا و اسرائیل و عملیات ایذایی رزمندگان مقاومت علیه آنها، مقدمات اخراج و فرار آنها را فراهم خواهد کرد.

وی تأکید کرد: نمی‌شود که آمریکا همه را به خویشتن داری فرا بخواند، اما به اسرائیل سلاح و مهمات بدهد و اگر آمریکا جلوی این سگ هار را نگیرد، جنگ توسعه می‌یابد و منافع آنها به خطر می‌افتد؛ آمریکایی‌ها منافع مادی زیادی در خاورمیانه دارند، باید همه منافع آنها را به خطر بیندازیم تا گورشان را گم کنند و بروند.

امام جمعه دماوند گفت: آمریکا و اسرائیل مظهر شیطانند و باید آنها را سنگ بزنیم؛ آنها خونریز و خونخوارند و ضد بشر و ضد انسانیت‌ هستند و امام خمینی (ره) جهاد مسلحانه و مبارزه مردمی همه جانبه علیه صهیونیست‌ها را راه نجات فلسطین و قدس شریف می‌دانست و می‌فرمود که اگر به اسرائیل فرصت داده شود همه کشورهای اسلامی به سرنوشت فلسطین دچار می‌شوند.

وی بیان کرد: هیچ چاره‌ای جز کوبیدن دشمن صهیونیستی نیست و آنها حرف حساب نمی‌فهمند، بلکه فقط حرف زور را می‌فهمند و انشاءالله گروه‌های مقاومت در وقت مناسب اقدام لازم را انجام خواهند داد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]