آتش سوزی کارگاه مبلمان در کمرد پردیس اطفاء شد
آتش سوزی کارگاه مبلمان در کمرد پردیس اطفاء شد

فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: آتش سوزی کارگاه ۴۰۰ مترمربعی مبل‌سازی در منطقه صنعتی کمرد بدون مصدوم اطفاء شد.

امیرحسین ملاشور فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص آتش سوزی صبح امروز در منطقه صنعتی کمرد، اظهار کرد: در ساعت ۹ و ۲۸ دقیقه طی تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، اکیپ های آتش‌نشانی عازم محل حادثه در مجاورت جاده اصلی جاجرود در محدوده منطقه صنعتی کمرد شدند.

وی گفت: در کمتر از ۵ دقیقه عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه که سوله‌ای ۴۰۰ متر مربعی با کاربری نجاری، رنگ‌کاری و رویه کوبی، برای ساخت مبلمان بود رسیدند.

فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، با بیان اینکه سازه و سقف این کارگاه دچار خسارت جدی نشده است، عنوان کرد: با توجه به انباشت حجم بالایی از تینر عملیات اطفاء با حضور تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی پردیس به سرعت آغاز و با تلاش‌های صورت گرفته اجازه پیشروی به حریق داده نشد.

ملاشور با بیان اینکه این حادثه کشته و مجروحی در پی نداشته، ابراز کرد: نیمی از این کارگاه دچار حریق شد اما اجازه رسیدن آتش به انبار تینر‌ها داده نشد اما با توجه به اعلام مالک بیش از یک میلیارد تومان خسارت وارده به اجناس کارگاه بوده است.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]