سر و صدای نماینده مجلس بخاطر پاداش پایان خدمت معلمان!
سر و صدای نماینده مجلس بخاطر پاداش پایان خدمت معلمان!

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سر و صدا راه انداخت.

به گزارش نبض بازار، حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: تاخیر پانزده ماهه در پرداخت پاداش آن ها درست نیست. اگر دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تاخیر می‌افتاد، جریمه دیرکرد تلقی نمی‌کرد، چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به فرهنگیان است؟

حسین حق وردی در جلسه علنی امروز در تذکری با قدردانی از رشادت‌ها و ایستادگی مظلومانه مردم غزه و ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت گفت: جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی با هدایت و حمایت همه‌جانبه آمریکای جهانخوار انجام می‌شود. ضمن محکومیت این جنایات، به برخی سران رژیم‌های مرتجع عربی می‌گویم ای کاش شما هم که به اصطلاح مسلمان و عرب هستید در حد کشورهای غیرمسلمان و غیر عرب آمریکای لاتین در مقابل سفاکی‌های رژیم صهیونیستی موضع‌گیری می‌کردید؛ آبروی هر چه مسلمان و عرب بود بردید، ننگ بر شما.

نماینده شهریار همچنین با قدردانی از حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در شهرستان شهریار و افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) بعد از ۳۴ سال تاخیر گفت: اقدام اساسی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شود؛ تاخیر پانزده ماهه در پرداخت پاداش آنها درست نیست. اگر دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تاخیر می‌افتاد، جریمه دیرکرد تلقی نمی‌کرد، چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به فرهنگیان است؟

 

وی ادامه داد: آیا برای مسئولین دولتی در سازمان برنامه و بودجه امکان پیش‌بینی بازنشستگان در هر سال و تخصیص اعتبارات لازم کار سختی است؛ چرا به تذکرات مکرر نمایندگان در این خصوص توجهی نمی‌شود

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]