کشف ۶۰۰ میلیارد پارچه قاچاق در ری
کشف ۶۰۰ میلیارد پارچه قاچاق در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۰ هزار طاقه پارچه قاچاق به ارزش۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: تیم مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی شهرستان ری با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار کالا در محدوده کهریزک، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل تیم مبارزه با قاچاق فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق شدند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از عوامل مبارزه با کالای قاچاق روز گذشته عملیات خود را اجرایی کرده و با حضور در محل این انبار و در بررسی های بیشتر از این مکان تعداد ۲۰ هزار طاقه پارچه  قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و توقیف کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان سخنان خود، احساس مسئولیت همه شهروندان در حفظ نظم و امنیت جامعه را امری لازم و ضروری دانست و از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ،  با پلیس در میان بگذارند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]