دستگیری ۴۷ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ورامین
دستگیری ۴۷ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ورامین

فرمانده انتظامی ورامین از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور نقاط آلوده و جرم خیز با کشف ۶۳ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴۷ سارق از ابتدای شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح محله محور در مناطق حادثه خیز اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، طرح  پاکسازی با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری‌های شبانه‌روزی و کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، از ابتدای شهریورماه در سراسر شهرستان اجرا شد. 

وی گفت: این طرح که در مناطق و نقاط حادثه خیز صورت گرفت، منجر به دستگیری ۴۷ نفر سارق و کشف ۶۳ فقره سرقت و  دستگیری خرده فروش موادمخدر شد.

فرمانده انتظامی افزود: کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش از نتایج این مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور بوده است.

بیرانوند در پایان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تا فراهم شدن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]