سردار حسن زاده: شهید «آرمان علی وردی» محکم پای اعتقاداتش ایستاد
سردار حسن زاده: شهید «آرمان علی وردی» محکم پای اعتقاداتش ایستاد

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت: شهدای مدافع امینت شهدای حرم اند؛ همانطور که حاج قاسم فرمودند جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند باقی حرم‌ها می‌مانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله در سالروز شهادت شهید آرمان علی وردی ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در سال گذشته ما شاهد بزرگترین فتنه عظیم جهانی بر علیه انقلاب اسلامی بودیم فتنه ای که تمام ظرفیت های داخلی و منطقه ای و جهانی را استکبار جهانی و رژیم صهیونیسمی فراهم کرده بود.

وی ادامه. داد:  سال گذشته در قالب جنگ ترکیبی بر علیه نظام مقدس اسلامی با تصور اینکه نظام و ملت ایران را به زانو در بیاورند اما با عنایات و نصرت الهی و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم، با وجود مشکلات اقتصادی با آنها همراهی نکردند و در جهاد کبیر پیروز شدند.

حسن زاده افزود: وجود این جوانان مثل آرمان باعث شد دشمنان به اهداف خود دست پیدا نکنند و رسوا شوند، آنها شکست خوردند و بار دیگر انقلاب اسلامی پیروزی خود را مرهون بر خون شهدا را تجربه کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: شهدای مدافع امینت شهدای حرم اند؛ همانطور که حاج قاسم فرمودند جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند باقی حرم‌ها می مانند؛ چه ابراهیمی، چه محمدی.

حسن زاده ادامه داد: شهید آرمان مدافع حرم است، این حرمی که حرم سیدالشهدا برای دفاع از ولایت و قرارگاه سید الشهدا و آرمان‌های ایران اسلامی ایستاد.

وی تاکید کرد: وقتی چندین نفر او را مظلومانه آن چنان زیر دست و پا گرفتند، او محکم پای اعتقاداتش ایستاد و ما هم پای آرمان‌های شهدا ایستاده ایم‌، افتخار می‌کنیم  مردم ایران در صحنه سال ۱۴۰۱ با بصیرت عمل کردند و این چنین پر شور در مراسم سالروز شهادت ایشان حضور یافته اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]