بازتاب جهانی مقاومت غزه تمام جهانیان را برآشفته کرده است
بازتاب جهانی مقاومت غزه تمام جهانیان را برآشفته کرده است

امام جمعه موقت پردیس گفت: مساله جنگ غزه و رژیم صهیونیستی فراتر از جهان اسلام است و بازتاب آن تمام جهانیان را برآشفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌تبار امام جمعه موقت پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور جمع بسیاری از نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده، اظهار کرد: این روز را روز نوجوان نامیدند زیرا نوجوانانمان امید آینده کشور هستند.

وی گفت: نوجوانانمان امانت های مردم در دست آموزش و پرورش هستند و  آموزش و پرورش باید امانت دار خوبی باشد و این نوجوانان را با اهداف انقلابی، اسلامی و قرآنی آشنا کند.

امام جمعه موقت پردیس افزود: آموزش و پرورش میبایست با همکاری نهادهای فرهنگی و انقلابی در کنار آموزش، تهذیب و در کنار تهذیب، آگاهی را به نوجوانان‌ ما آموزش دهند، زیرا این نوجوانان آینده ساز این مملکت هستند و باید روحیه دینی، قرآنی و انقلابی آنها افزوده شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌تبار با اشاره به مساله روز جهان اسلام و دنیا، ابراز کرد: این مساله فراتر از جهان اسلام است و بازتاب جهانی جنگ غزه و اسرائیل تمام جهانیان را برآشفته است.

وی ادامه داد: امروز غزه بی دفاع و مظلوم یک تنه در مقابل استکبار جهانی به رهبری آمریکا ایستاده و شرایط سختی را سپری می کنند.

امام جمعه موقت پردیس اضافه کرد: مردم غزه با بی‌غذایی، بی آبی، بی‌برقی و با بمباران های مداوم غرق در خون شده اما ذره‌ای از اعتقادشان کوتاه نیامدند و مردم دنیا با خوی وحشی صیهونیست ها مواجه شدند.

حجت الاسلام حسینی‌تبار تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این غده سرطانی باید ریشه کن شود، این اتفاق درحال رخ دادن است و دولت های غربی و آمریکا این ولد نامشروع خود که دچار تزلزل شده را همچنان حمایت می کنند.

وی افزود: روسای جمهور آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به منطقه آمده و فرماندهی اتاق جنگ اسرائیل غاصب را برعهده گرفتند.

امام جمعه موقت پردیس ادامه داد: زمانی که ضربه اول توسط نیروهای حماس به این رژیم غاصب زده شده به فتح الفتوحی شبیه بود و این مژده را به شما میدهیم که گروه های مقاومت منطقه وارد عمل شده تا این رژیم غاصب ریشه کن شود.

حجت الاسلام حسینی‌تبار اضافه کرد: رژیم منحوس صیهونیستی با بمباران بزدلانه درحال نبرد است اما جرات وارد شدن به غزه را ندارد و اینگونه درحال فروپاشی است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا که رسما در مقابل دروربین ها میگوید هرچه بخواهند ما در اختیارشان میگذاریم بداند اگر ابزارهای جنگی آنها کارساز بود، بصورت مفتضحانه از عراق و افغانستان فرار نمی کردند.

امام جمعه موقت پردیس افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام دولت های جهان در مقابل ایران ایستادند اما ما با شعار خون بر شمشیر پیروز است و با رهبری ولی فقیه عادل و آگاه، کاری کردیم که این وجه انقلابی گری و حماسی و روحیه مقاومت به کل دنیا صادر شد.

حجت الاسلام حسینی‌تبار ادامه داد: امروز استکبار جهانی هرچه تلاش کند و میلیاردها دلار خرج تسلیحات جنگی کند، این ولد نامشروع رو به افول است و هرچه میگذرد به سقوط و هلاکت خود نزدیک تر میشود.

وی اضافه کرد: شاخه نظامی حماس با نفوذ به خاک اسرائیل باعث شد هیمنه پوشالی صیهونیست‌ها فرو بریزد و درب‌های عزه که به زندانی بزرگ تبدیل شده بود باز شود که این پیامی روشن دلگرم کننده برای دنیا داشت که خدا با ما است.

امام جمعه موقت پردیس تاکید کرد: خداند وعده داده است که مستضعفان در جهان سلطه خواهند داشت و مستکبرین نابود میشوند، زیرا مظلومان عالم پیشوایان این زمین خواهند بود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]